شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

جزییات وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی/پرداخت از ۱۰ روز دیگر

24 خرداد 1401
جزییات وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی/پرداخت از ۱۰ روز دیگر

حمیدرضا سهرابی اظهار کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن روستایی با نرخ کارمزد ۵ درصد که تا پیش از این ۵۰ میلیون تومان بود خوشبختانه امسال به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی افزود: قبلا مدت بازپرداخت این تسهیلات ۱۵ ساله بود که به ۲۰ سال افزایش یافته است. بنابراین اقساط ماهیانه آن به حدود ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد.

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان اینکه دولت یارانه سود تسهیلات مسکن روستایی را پرداخت می‌کند گفت: دستورالعمل این تسهیلات ظرف امروز یا فردا به دایره اعتبارات بانکهای صادرات، ملت و مسکن ابلاغ می‌شود و تا ۱۰ روز آینده پرداخت وام در استانها آغاز خواهد شد.

سهرابی درباره شروط دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی گفت: افرادی که در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر دارای خانه فرسوده و آسیب‌پذیر هستند، همچنین کسانی که زمین با کاربری مسکونی در اختیار دارند می توانند از این وام استفاده کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که مطابق طرحهای هادی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر از شهرداری پروانه ساخت دریافت می‌کنند و تا کنون از تسهیلات بنیاد مسکن استفاده نکرده‌اند مشمول این وام خواهند بود./ایسنا

 

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها