شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

اطلاعیه جدید درباره ثبت‌نام وام ۷ میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی (شنبه ۱۹ تیر)

24 خرداد 1401
 اطلاعیه جدید درباره ثبت‌نام وام ۷ میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی (شنبه ۱۹ تیر)

به گزارش بانک اول، از سه میلیون بازنشسته تامین اجتماعی در بهترین حالت حدود ۴۰۰ هزار نفر در نهایت مشمول وام هفت میلیون تومانی خواهند شد. این وام قرض‌الحسنه است و مبلغ اقساط ماهانه آن هم حدود ۲۰۰ هزار تومان می‌شود. در این شرایط نهاد تصمیم‌گیر شرایطی را برای متقاضیان اعلام کرده بود که جزئیات آن را در گزارش شرایط وام بازنشستگان می‌توانید بخوانید.

یکی از این شرایط داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تهران بود. درحالی که پیش از این اعلام شده بود بازنشستگان تامین اجتماعی پیش از ثبت نام برای دریافت وام بازنشستگی باید حتما کارت عضویت کانون بازنشستگی را داشته باشند، اما اکنون این الزام برداشته و توضیح جدیدی اعلام شده است.



در سایت کانون بازنشستگی اطلاعیه جدیدی قرار گرفته که در آن نوشته شده است:

«توجه:بعلت ازدحام جمعیت مقابل درب کانون وپیشگیری از بروز بیماری کرونا در جهت رفاه حال اندسته از بازنشستگانی که کارت عضویت کانون بازنشستگان شهر تهران را ندارد برای ثبت نام وام نیازی به کارت عضویت نمی‌باشد و بازنشستگان محترم می‌توانند در ردیف شماره عضویت ۵ بار عدد صفر را وارد نمایند و در ردیف تاریخ اعتبار ۱۴۰۰۱۲۰۱ را وارد نمایند. دقت نمایید این مطلب صرفا مخصوص بازنشستگان شهر تهران می‌باشد و بازنشستگان شعبات دیگر تامین اجتماعی سایر شهرستان‌های استان تهران مانند شمیران. شهر ری قرچک و ….. همچنین سایر استان‌های کشور مانند البرز. قزوین و … در صورت ثبت نام درخواست ان‌ها ابطال و ترتیب اثر داده نخواهد شد و کانون بازنشستگان شهرستان تهران مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.»

 

لینک ثبت نام وام بازنشستگان شهر تهران

 

تجارت نیوز

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
زن بی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام مگه فقط تهرانی ها آدمن تو این وضعیت قرمز کرونا مردم شهرستانها برن درب کانون ها داخل شهرستان ها خواهش میکنم از خبرنگاران این مشکل رو حل کنید بابا اینجا تو شهرستانها هرکس تو کانون هست وام رو میده ب فامیل خودش خدا رو خوش نمیاد من زن بی سرپرست خانوار ۱۰ساله دارم میرم کانون درخواست وام میدم میگن اسمت در نیومده ب کی داد بیارییم کاری داشت ب سامانه بقیه استان ها و شهرستان ها اضافه بشه مشکل اینه که فقط تهرانی ها رو می خوایید وام بدید و درک سر شهرستانها رو گرفت اگه سامانه رو درست نکنید ب اجاره خونه نیاز دارم خودم رو جلوی کانون بازنشستگان آتیش میزنم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها