ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

استخدام فوری برای دیپلمه ها و فوق دیپلم ها

24 خرداد 1401
 استخدام فوری برای دیپلمه ها و فوق دیپلم ها

به گزارش بانک اول آقایانی که بین 21 تا 30 سال سن دارند و علاقه مند به کار در جنوب ایران هستند می توانند روزمه خود را برای شرکت نیا از طریق آدرس infi@nia.ir ارسال کنند.

علاوه بر اینکه این استخدام مختص آقایان است متقاضیان علاوه بر دو سال سابقه کار باید در حوزه مکانیک و برق مدرک داشته باشند.

دارندگان مدرک دیپلم و فوق دیپلم برق حداقل 21 و حداکثر 25 سال باید داشته باشند و سن لیسانسه های مورد نیاز در حوزه برق و مکانیک بین 24 تا 30 سال اعلام شده است.

شرکت تهویه نیا بیش از ۴ دهه فعالیت مستمر در زمینه تهویه مطبوع دارد و به همراه بهترین برندهای معتبر جهانی، نقشی سازنده و ثمر بخش در جهت ارتقاء کیفیت این صنعت در ایران داشته است.

واحد خدمات پس از فروش این شرکت بیش از ۳۰۰ مرکز در سراسر ایران دارد/اقتصادنیوز

اخبار مرتبط
رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.
بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.
درک این عادت‌ها اهمیت سواد مالی را روشن می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را به هر کسی که به دنبال بهبود رفاه اقتصادی خود است ارائه می‌دهد.
كشورهای جديدی مانند كانادا، نيوزيلند، استراليا كه ۱۵۰ سال پيش وضعيت قابل توجهی نداشتند، اكنون كشورهایی توسعه‌يافته و ثروتمند هستند. تفاوت در رفتارهایی است كه در طول سال‌ها فرهنگ و دانش نام گرفته است. وقتی كه رفتارهای مردم كشورهای پيشرفته و ثروتمند را تحليل می‌كنيم، متوجه می‌شويم كه اكثريت غالب آنها از اصول زير در زندگی خود پيروی می‌كنند:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها