شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

اسامی منتخبان قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش سایپا

24 خرداد 1401
اسامی منتخبان قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش سایپا

به گزارش بانک اول به نقل از خبر روز دوشنبه سایپا، در طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۷۲ هزار و۷۶۰ نفر و در طرح پیش‌فروش این محصول ۲۴هزار و ۸۰۶ نفر شرکت کردند که همه شرکت‌کنندگان واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این دو طرح فروش (فوق العاده و پیش فروش) ۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه‌کشی باشد ۳۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شدند.

در طرح فروش فوق العاده ۲ هزار دستگاه خودرو کوییک.آر و در طرح پیش‌فروش این محصول ۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه عرضه شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبان پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نام‌کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

اسامی برندگان قرعه‌کشی از اینجا قابل مشاهده است.

 در سه ماهه نخست امسال سایپا با ۱۱۰ هزار و ۵۵۸ دستگاه خودرو و ثبت رشد ۱۴.۱ درصدی در جایگاه دوم برترین خودروسازان کشور قرار گرفت.

اخبار مرتبط
برخلاف شرکت فودای که از چهار موتور مختلف برای پیکاپ فودای F22 خودش استفاده کرده، اما شرکت دایون، پیکاپ V5 خود را فقط با دو موتور در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد که هردوی آنها از نوع توربوشارژ هستند و گیربکس 6 دنده دستی دارند اما یکی از آنها دیزلی است و دیگری بنزینی.
ثبت نام از فردا یکشنبه 30 اردیبهشت آغاز شده و تا شنبه 5 خرداد ادامه دارد. در این دوره عرضه خودرو متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی در اطلاعیه‌های بعدی را انتخاب کنند متقاضیان تا ساعت 13 چهارشنبه 2 خرداد مهلت دارند تا یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود کنند.
برنامه فروش‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت بوده و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش قیمت نمی‌شود. در صورت تغییر نرخ الزامات قانونی تا زمان فاکتور پرداخت ما به‌التفاوت بر عهده خریدار خواهد بود.
فراخوان‌های مربوط به ایمنی زمانی اتفاق می‌افتند که هر یک از اجزای خودرو معیوب بوده و ایمنی خودرو را به خطر می‌اندازد. مسائل مربوط به ایمنی ممکن است در خودروهایی با تجهیزات، طراحی یا سازنده مشابه رخ دهد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها