دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

خسارت‌هایی که نوسانات برق ایجاد کرد چه زمانی پرداخت می‌شود؟

24 خرداد 1401
خسارت‌هایی که نوسانات برق ایجاد کرد چه زمانی پرداخت می‌شود؟

به گزارش بانک اول عبدالامیر یاقوتی مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: متاسفانه قطعی برق در روز‌های اخیر باعث آسیب به لوازم برقی برخی از مشترکان شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشترکان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت توانیر در بخش بیمه مشترکان و یا نرم افزار برق من نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند تا پس از طی مراحل پرداخت خسارت عملیاتی شود.

یاقوتی درباره پرداخت خسارت بیان کرد: در قبض‌های مشترکان شهری و روستایی، بندی لحاظ شده که مربوط به همین موضوع پرداخت خسارت است که بر این اساس مبلغ یکصد تومان آن مربوط به مشترکان خانگی شهری و ۵۰ تومان مربوط به مشترکان خانگی روستایی است.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر ادامه داد: همچنین مبلغ یک هزار تومان برای سایر مصارف شهری و ۵۰۰ تومان برای سایر مصارف روستایی است که این مبالغ محلی برای جبران خسارت وارده به مشترکان ناشی از نوسان‌های برق است.



یاقوتی تصریح کرد: نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان از خسارت‌های سال ۹۹ تاکنون پرداخت شده و تا آخر تیرماه نیز مابقی خسارت‌ها نیز پرداخت می‌شود.

وی در پایان در خصوص خسارت وسایل برقی در سال ۱۴۰۰ افزود: در حال حاضر با بیمه هنوز توافق نامه‌ای منعقد نشده است، ولی تا آخر شهریور ماه امسال تمامی خسارات ناشی نوسانات برق سال ۱۴۰۰ پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط
مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.
جوکار در ادامه افزود: از سوی دیگر در سیستم مالیاتی باید نظام تشویق و تنبیه وجود داشته باشد و مودیانی که در مناطق محروم فعالیت اقتصادی دارند مشمول معافیت‌های مالیاتی جذابی شوند تا سرمایه‌ها به مناطق محروم سوق داده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها