دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

خسارت نوسانات برق چه زمانی پرداخت می شود؟

24 خرداد 1401
  خسارت نوسانات برق چه زمانی پرداخت می شود؟

به گزارش بانک اول عبدالامیر یاقوتی مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: متاسفانه قطعی برق در روز‌های اخیر باعث آسیب به لوازم برقی برخی از مشترکان شد.

او ادامه داد: در حال حاضر مشترکان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت توانیر در بخش بیمه مشترکان و یا نرم افزار برق من نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند تا پس از طی مراحل پرداخت خسارت عملیاتی شود.

یاقوتی درباره پرداخت خسارت بیان کرد: در قبض‌های مشترکان شهری و روستایی بندی لحاظ شده که مربوط به همین موضوع پرداخت خسارت است که بر این اساس مبلغ 100تومان آن مربوط به مشترکان خانگی شهری و ۵۰ تومان مربوط به مشترکان خانگی روستایی است.

 

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر ادامه داد: همچنین مبلغ 1000 تومان برای سایر مصارف شهری و ۵۰۰ تومان برای سایر مصارف روستایی است که این مبالغ محلی برای جبران خسارت وارده به مشترکان ناشی از نوسان‌های برق است.

یاقوتی تصریح کرد: نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان از خسارت‌های سال ۹۹ تاکنون پرداخت شده و تا آخر تیرماه نیز مابقی خسارت‌ها نیز پرداخت می‌شود.

او در پایان در خصوص خسارت وسایل برقی در سال ۱۴۰۰ افزود: در حال حاضر با بیمه هنوز توافق نامه‌ای منعقد نشده است، ولی تا آخر شهریور ماه امسال تمامی خسارات ناشی نوسانات برق سال ۱۴۰۰ پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط
بر اساس اعلام برخی فعالان اقتصادی، در روزهای اخیر موضوع صدور کد هشت رقمی ثبت سفارش از سوی سامانه جامع تجارت با اختلاف مواجه شده است. این موضوع از سوی صاحبان کالا به دستگاههای متولی منتقل شده و پیگیری ها برای رفع این اختلال ادامه دارد.
طبق آنچه قانون ما را مکلف کرده، ۹۰ درصد سوخت‌گیری در حوزه بنزین و ۹۵ درصد در حوزه نفت‌گاز، باید از کارت سوخت شخصی باشد و به همین دلیل به این سمت حرکت کرده‌ایم و در خردادماه کاملا عملیاتی می‌شود.
عقد مضاربه چیست. عقد مضاربه یکی از انواع عقود اسلامی است که یک طرف آن «رب المال» و طرف دیگر «مضارب» نامیده می‌شود. مطابق با عقد مضاربه، رب المال سرمایه‌ای را به مضارب می‌دهد تا با آن اقدام به کار یا تجارت کند. سود ناشی از کار مضارب بر اساس آنچه از پیش معین‌شده است میان رب المال و مضارب تقسیم می‌شود.
سربازان متاهل که خدمت سربازی خود را در مناطق عملیاتی می‌گذارند، در فروردین ۱۴۰۳ حداقل معادل ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان حقوق دریافت کردند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها