یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

اطلاعیه آموزش و پرورش برای نهمی ها

24 خرداد 1401
اطلاعیه آموزش و پرورش برای نهمی ها

به گزارش بانک اول، تا روز چهارشنبه، ۲۳ تیرماه، برگه هدایت تحصیلی دانش آموزان ۱۴۰ منطقه از ۷۰۰ منطقه کشور صادر شده است.

 

بر این اساس، دانش آموزان پایه نهم می‌توانند از امروز (شنبه)، با مراجعه به پایگاه پادا، «پرونده الکترونیکی دانش آموزان»، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

اخبار مرتبط
وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد. به گزارش بانک اول، الهام رحیمی‌فر با اشاره به صدور و ابلاغ حکم امیرحسین مقصودلو گفت: بر اساس حکم صادره موکلم به حبس‌های طویل المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌های تکمیلی و تبعی هم دارد. وی در پاسخ به این سوال که آیا به حکم اعتراض می‌کنید؟ افزود: پس از مشورت با موکلم نسبت به این موضوع تصمیم می‌گیریم. وکیل مدافع تتلو از بیان جزییات بیشتر درباره حکم موکلش خودداری کرد. ۱
بابایی کارنامی درباره این‌که تعطیلی روز شنبه شامل بانک‌ها و مراکز خدماتی می‌شود یا این‌که خود دولت باید تصمیم بگیرد، گفت: به صراحت نیامده است اما نمی‌شود در کشور همه ادارات تعطیل باشند و بخواهیم بانک‌ها دایر باشند، ما می‌گوییم دنیا روز شنبه تعطیل است و این یعنی بانک‌ها هم تعطیل هستند؛ این چه معنی دارد؟ بنابراین چه بخواهیم و چه نخواهیم بانک‌ها تعطیل می‌شوند.
اولین و مهم‌ترین نکته برای افزایش عمر مایکروفر، تمیز کردن منظم آن است. باقی‌مانده‌های غذا و چربی‌ها می‌توانند به دیواره‌ها و قطعات داخلی مایکروفر آسیب بزنند. برای تمیز کردن، می‌توانید از ترکیب آب و سرکه استفاده کنید.
چند سال است که دهک بندی جامعه برای پرداخت یارانه، در دستور کار دولت قرار گرفته است. تمامی خانوار ها نطابق این دستور کار، دهک‌بندی شدند و ۳ دهک پردرآمد جامعه، ازدریافت یارانه دولت، کنار گذاشته شدند و یارانه برای ۷ دهک دیگر واریز شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها