دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش فوری انواع خودرو وانت «بهمن موتور» از امروز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ + جزئیات و لینک ثبت نام

24 خرداد 1401
 فروش فوری انواع خودرو وانت «بهمن موتور» از امروز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ + جزئیات و لینک ثبت نام

به گزارش بانک اول بر اساس این طرح فروش، گروه بهمن وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ ۳ و کاپرا ۲ کابین را با نرخ قطعی از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۰ تا ساعت ۱۳ روز پنجشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۰ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت به فروش می‌رساند.
قابل ذکر است فروش این محصولات تنها به شکل اینترنتی و به صورت نقدی و با قیمت قطعی می‌باشد.
با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلتر‌هایی را مطابق شرط‌های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آن‌ها مسترد خواهد شد.
در طرح مذکور، وانت کارا مورد نظر به سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای ایمنی (سرنشین + راننده) و سیستم رادیو پخش USB مجهز می‌باشد. ضمن اینکه طراحی صندلی و سقف کاذب و اضافه شدن قفل مرکزی از دیگر تغییرات این خودرو محسوب می‌شود.
همچنین سیستم انتقال قدرت 2 دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکتریکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران، دوربین عقب، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق فرمان و کیسه هوای ایمنی (سرنشین +راننده) از مشخصات این وانت کاپرا به شمار می‌آید.
قابل ذکر است متقاضیان خودرو می‌توانند برای استفاده از شرایط فروش صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق آدرس www.bahman.ir اقدام نمایند.

فروش فوری انواع خودرو وانت «بهمن موتور» از امروز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ + جزئیات و لینک ثبت نام

 

اخبار مرتبط
موتمنی تصریح کرد: کاهش قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی برآمده از افت قیمت دلار است و وقتی دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومان وارد شد این کاهش قیمت رخ داد و تا زمانی که ریزش قیمت دلار ادامه داشته باشد از آنجا که خودروی در ایران کالایی سرمایه‌ای است افت قیمت انواع خودرو هم ادامه خواهد داشت.
در این مصوبه آمده است: اعضای شورا به اتفاق آرا مصوب کردند که «خودرو‌های برقی از شمولیت دستورالعمل بازار خودرو‌های سواری مصوبه ۵۴۳ و اصلاحات بعدی آن خارج گردد.»
قیمت مندرج در جدول شماره یک‌، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کرده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.
پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین G و کوییک مدل جی ایکس اقدام نموده در تاریخ 1403/02/29پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها