دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

اجرای طرح جایگزینی خودرو کارکرده با صفر

24 خرداد 1401
اجرای طرح جایگزینی خودرو کارکرده با صفر

به گزارش بانک اول مدیران خودرو، دارندگان خودروهای ام وی ام و چری که سال ساخت خودروهای آنها از سال ۱۳۹۰ به بعد است می توانند خودروهای کارکرده خود را با خودرو صفر معاوضه کنند.

متقاضیان می توانند پس از ثبت نام در سایت و مراجعه به یکی از نمایندگی های منتخب نسبت به تعویض خودرو کارکرده با خودرو صفر اقدام کنند. فرایند جایگزینی از لحظه ثبت نام تا تحویل خودرو 8 مرحله است اما در مجموع خودرو کارکرده از سوی کارشناس رسمی دادگستری قیمت گذاری می شود و در صورت تمایل به فروش با قیمت اعلام شده به عنوان پیش پرداخت خودرو نو محاسبه می شود. برای ام وی ام پیش پرداخت در نظر گرفته شده 30 درصد است و برای چری این رقم 35 درصد تعیین شده است. دوره بازپرداخت مابقی رقم نیز یک بازه زمانی 60 ماهه تعیین شده است. حداکثر زمان تحویل خودروی جدید کمتر از ۳۰ روز کاری است.

مدیران خودرو

 

 

اخبار مرتبط
شایان ذکر است که وجه مسدود شده در حساب وکالتی جهت ثبت‌نام اولیه، بایستی تا زمان اعلام نتایج قطعی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت‌نام‌کنندگان، در حساب مذکور مسدود باقی بماند؛ برداشت وجه از این حساب به منزله ابطال ثبت‌نام تلقی خواهد شد.
وییک تنها نسخه بهبود یافته پراید است و نه بیشتر! اگر سوار خودروهای اقتصادی سایپا شده باشید، کاملا با تجربه رانندگی کوییک آشنا خواهید بود. تجربه رانندگی با کوییک نیز گزینه خاصی ندارد که بتواند تفاوتی در حس رانندگی القا کند. فضای کابین به نسبت قابل قبول، فرمان نرم و کلاچ و گیربکس با عملکرد معمولی، از مزایای این خودرو به‌شمار می‌روند.
زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.
براساس اعلام گمرک، حقوق ورودی خودروی برقی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی معادل نیم واحد درصد و حقوق ورودی برقی برای سایر متقاضیان چهار واحد درصد تعیین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها