دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

خسارت مشترکین برق چه زمانی پرداخت می شود؟

24 خرداد 1401
خسارت مشترکین برق چه زمانی پرداخت می شود؟

به گزارش بانک اول وزارت نیرو و شرکت توانیر اعلام کرده‌ بودند برای جبران خسارت قطع برق تا سقف ۱۲ میلیون تومان خسارت می‌دهند و مردم برای ثبت شکایات باید به سامانه بیمه توانیر و اپلیکیشن برق من مراجعه کنند اما سامانه بیمه توانیر دچار اختلال است و در روز، چندباری از کار می‌افتد.

طبق پیگیری‌ها، اختلالات سایت به دلیل آپدیت سامانه بوده و به زودی برطرف می‌شود.

البته برخی  هم می‌گویند که علاوه بر اختلالات سایت، روند ثبت‌نام و ثبت شکایت در این دو سامانه سخت و پیچیده است. برخی دیگر هم گفته بودند که روند رسیدگی به شکایت‌ها طول می‌کشد.

 

توانیر در پاسخ به زمان پرداخت خسارت آسیب به وسایل برقی مشترکان می‌گوید که بیمه‌های طرف قرارداد این شرکت یعنی بیمه دی و کوثر در پرداخت خسارت مشترکان تعلل می‌کنند و به محض ایفای تعهدات، خسارات مشترکان پرداخت می‌شود.

تجارت نیوز

اخبار مرتبط
عقد مضاربه چیست. عقد مضاربه یکی از انواع عقود اسلامی است که یک طرف آن «رب المال» و طرف دیگر «مضارب» نامیده می‌شود. مطابق با عقد مضاربه، رب المال سرمایه‌ای را به مضارب می‌دهد تا با آن اقدام به کار یا تجارت کند. سود ناشی از کار مضارب بر اساس آنچه از پیش معین‌شده است میان رب المال و مضارب تقسیم می‌شود.
سربازان متاهل که خدمت سربازی خود را در مناطق عملیاتی می‌گذارند، در فروردین ۱۴۰۳ حداقل معادل ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان حقوق دریافت کردند
شیف همچنین هشدار می‌دهد که سیاست‌های فدرال رزرو می‌تواند ضد تولیدکننده باشد و بی‌ثباتی اقتصادی بیشتری را به وجود آورد. او معتقد است که فشارهای رکودی ممکن است فدرال رزرو را مجبور کند نرخ بهره را کاهش دهد و دوباره اقدام به تسهیل کمی (QE) کند که نتیجه آن، بدتر شدن تورم خواهد بود.
امروزه بانک‌ها پیش از هر اقدامی برای پرداخت وام به مشتریان خود، از آن‌ها رتبه اعتبارسنجی درخواست می‌کنند و اگر رتبه اعتبارسنجی فرد بالا باشد به او وام می‌پردازند،

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها