جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

24 خرداد 1401
خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فروش اقساطی چیست

به گزارش بانک اول خرید اقساطی لوازم خانگی برای خانواده‌ها و کسانی که کم درآمد هستند و توان مالی کافی برای خرید نقدی ندارند گزینه‌ی ایده‌آلی است. برای برخی از افراد این سوال پیش می‌آید که فروش اقساطی چیست؟در فروش اقساطی کالا یا کالاهایی برای فروش وجود دارند و شما به جای اینکه پول کامل که به اصلاح نقدی گفته می‌شود در ازای ارزش آن بپردازید می‌توانید کالاها را به صورت اقساطی خریداری کرده و پول آن را ماهانه پرداخته و از کالا برخوردار شوید.


 
 متاسفانه امروزه   قیمت لوازم خانگی در بازار دچار نوسانات زیادی است و همچنان بالا می‌رود. این موضوع در مورد برندهای خارجی و ایرانی صدق می‌کند. برای مثال محصولات اسنوا یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار است و بسیاری از افراد به دنبال خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا در شهر محل زندگی خود هستند. کارخانه اسنوا کجاست؟ کارخانه اسنوا در مورچه خورت اصفهان قرار دارد و یکی از بهترین تولید کننده‌های لوازم خانگی در کشور است.

کارخانه اسنوا اصفهاندر زمینه‌یتولید انواع و اقسام لوازمخانگی با استانداردهای جهانی فعالیت دارد.اگر سری به باراز و فروشگاه‎های اینترنتی زده باشید و کاتالوگ محصولات اسنوا را مشاهده کنید خواهید دید که قیمت محصولات اسنوا در سال 99 بالا رفته است. در نتیجه بسیاری از خانواده‌ها برای خرید محصولات برنداسنوا چون خرید یخچال فریزر اسنوا اقساطی به دنبال فروشگاهی هستند که محصولات اسنوا را بهصورت اقساطی به فروش برساند. فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر در این زمینه است.

 علاوه بر محصولات اسنوا بسیاری از خانواده‌ها و تازه عروسان نیز به دنبال خرید لوازم خانگی مختلفبوده و به دنبال خریداز کانال لوازم خانگی قسطییا پیج‌های فروش لوازم خانگی اقساطی در شبکه‌های اجتماعی هستند و یا به دنبال خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان، فروش اقساطی اسنوا در همدان،لوازم خانگی اقساطی در مشهد، لوازم خانگی اقساطی تبریز، جهیزیه اقساطی اصفهان، فروش اقساطی جهیزیه در کرج، جهیزیه اقساطی در مشهد، لوازم خانگی اقساطی در کرمانشاهو شهرهای محل زندگی خود هستند.

به جای اینکار بهتر است به فروشگاه‎های لوازم خانگی اینترنتی مراجعه کنید. البته هر فروشگاهی برای خرید اقساطی لوازم خانگیمناسب نیست. اگر به دنبال فروشگاهی هستید که در زمینه‌ی فروش اقساطی لوازم خانگی بدون بهره و سایر شرایط مناسب شما فعالیت داشته باشد فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه ایده‌آل است.

شما می‌توانید خرید اقساطی لوازم خانگی دوو و سایر کالاهای برند سرشناس ایرانی چون تلویزیون اسنوا قسطی، ماشین ظرفشویی اسنوا قسطیو همچنین خرید لوازم خانگی اقساطی دیگر برندهای خارجی و ایرانی را انجام دهید. در واقع فروشگاه لوازم خانگیسل برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه در زمینه‌ی فروش اقساطی جهیزیهو فروش اقساطی لوازم خانگی برای منزل فعالیت دارد.

 

شرایط خرید قسطی


شرایط خرید قسطیلوازم خانگی در فروشگاه‌ها متفاوت است برای مثال ممکن است شرایطفروش اقساطی اسنوا در اصفهان با نمایندگی فروش اسنوا در تهرانمتفاوت باشد. شما عزیزان برایمطلع شدن از شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی در فروشگاه‌های متعدد حتما با کارشناسان فروشگاه تماس بگیرید.
فروشگاه اینترنتی سل شرایط خرید اقساطی متنوعی را با توجه به شرایط خانواده‎ها برای خریداران در نظر گرفته است از جمله این شرایط می‎توان به خرید اقساطی بدون ضامن، خرید اقساطی با چک یا سفته و ... اشاره کرد. شما عزیزان با توجه به شرایط خود بهترین روش را انتخاب کرده و خرید اقساطی لوازم خانگی را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. برای مطلع شدن از شرایط مختلف خرید اقساطی لوازم خانگی با کارشناسان فروش سل تماس بگیرید.


 
فروش اقساطی جهیزیه


از آنجا که قیمت لوازم خانگی از جمله   قیمت ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، تلویزیون و ... بالا است بسیاری از زوج‎های جوان نمی‎توانند جهیزیه‌یخود را به صورت نقدی خریداری کنند از این رو به دنبال فروشگاهی هستند که بتوانند خرید جهیزیه را به صورت اقساطی انجام دهند. همانطور که در بالا گفتیم شما عزیزان می‎توانید جهیزیه خودر ا از هر برند و مارکی که می‎خواهید چون جهیزیه اقساطی اسنوا، دوو، جی پلاس و سایر برندهای ایرانی و خارجی را از فروشگاه معتبر سل با بهترین شرایط انجام دهید.


 
نحوه فروش اقساطی


در اینجا ما به توضیح مختصری درباره نحوه فروش اقساطی در فروشگاه‌های مختلف پرداخته‌ایم شما عزیزان مطابق با شرایط خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کرده و خرید اقساطی لوازم خانگی را انجام دهید.


لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی


یکی از شرایط خرید اقساطی برای کارمندان و کسانی که فیش حقوقی معتبر دارند امکان خریدلوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی است. شما عزیزان برای مطلع شدن از شرایط خرید لوازم خانگی با فیش حقوقی و نحوه‌ی باز پرداخت اقساط آن می‌توانید با کارشناسان فروش سل تماس بگیرید.


فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن


یکی از شرایط و نحوه فروش اقساطی لوازم خانگی فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن است. اگر شما ضامن معتبر ندارید و در این مورد به مشکل بر خورید با انتخاب این روش می‌توانید خرید اقساطی لوازم خانگی دلخواه خود را بدون ضامن و با استفاده از چک یا سفته انجام داده و اقساط آن را ماهیانه پرداخت کنید.


لوازم خانگی اقساطی بدون چک


برخی از فروشگاه‌ها تنها محصولات خود را با ضامن معتبر یا چک به صورت اقساطی به فروش می‎رسانند این موضوع موجب شده است تا برخی از افراد نتوانند کالاهای دلخواه خود را به صورت اقساطی خریداری کنند.
اگر شما به دنبال فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک در شیراز، قزوین، رشت، تهران و هر شهر دیگری هستید باید بگوییم که نگران نباشید. در طرح لوازم خانگی اقساطی بدون چک در برخی از فروشگاه‌های اینترنتی از جمله سل امکان خرید برای این دسته از افراد مهیا شده است.


خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان


بازنشستگان عزیز که امکان خرید نقدی لوازم خانگی برای منزل یا جهیزیه‌ی فرزندان خود را ندارند می‌توانند با استفاده از طرح خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان بهترین کالاها را به صورت اقساطی خریداری کنند. این طرح شامل خرید اقساطی اسنوا بازنشستگان و سایر برندهای ایرانی و خارجی می‌شود. بازنشستگان عزیز برای مطلع شدن از شرایط فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان و سایر محصولات برندهای دیگر می‌توانند با کارشناسان فروش تماس بگیرند.

 

خرید اقساطی لوازم خانگی با چک


اگر ضامن معتبر ندارید می‌توانید خرید اقساطی لوازم خانگی با چکرا انجام دهید. در نتیجه دیگر نگرانی از بابت نداشتن ضامن معتبر نخواهید داشت چرا که چک شما همچون یک ضامن معتبر بوده و می‎توانید خرید اقساطی انواع لوازم خانگی را انجام دهید.

اخبار مرتبط
اگر شورای نگهبان با مصوبه مجلس موافقت کند، روزهای غیرکاری هفته در کل کشور مثل شرایط فعلی تهران به دور روز افزایش پیدا می‌کند؛ خانوارها وقت بیشتری برای دورهم بودن دارند، آرزومندان خواب در صبح روز جمعه به مراد دلشان می‌رسند و از این به بعد احتمالاً آرزوی خواب در صبح روز یکشنبه را خواهند داشت! فعالان اقتصادی نیز با افزایش مطابقت تعطیلات هفتگی کشور با جهان می‌توانند بیشتر و بهتر به تجارت و امور اقتصادی بپردازند.
در سال‌جاری دریافت لاستیک دولتی با کمی تغییرات همراه بوده و برای دریافت این محصول باید مدارکی مانند برگ سبزخودرو، کارت ماشین و کارت ملی صاحب خودرو را داشته باشیم و به نشانی اینترنتی kala.ntsw.ir مراجعه کنیم.
به نظر می‌رسد که تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در اقتصاد بی‌تاثیر نبود. این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: البته در ایام کرونا ثابت شد که خیلی از شاخ و برگ‌های دولت زیادی است و می‌توان خیلی از کارها را به راحتی پیش برد. رشیدی‌کوچی در خصوص اینکه چه کسانی مخالف تعطیلی شنبه‌ها بودند، گفت: آن طیفی که خیلی تلاش می‌کردند تا شنبه تعطیل نشود، برخی از دوستان جبهه پایداری بودند و همچنین عزیزانی که نگاهشان به دولت خیلی نزدیک است. به نظر می‌رسید که نگاه دولت تعطیلی پنج‌شنبه بود.
در لایحه جدید دولت، تبصره ۱ ماده ۷ قانون کار به این شکل اصلاح شده که در کلیه مشاغل – چه مستمر و چه غیرمستمر- حداکثر مدت قرارداد موقت ۵ سال است و بعد از ۵ سال اگر کارگر همچنان در آن شغل که فرقی نمی‌کند مستمر باشد یا غیرمستمر، اشتغال داشته باشد، قرارداد او به قرارداد کار دائم تبدیل می‌شود. طبیعی‌ست که بازهم اگر کارگاه تعطیل شود یا کار خاتمه یابد، قرارداد قابل خاتمه یافتن است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها