دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

مسئولیت تراکنش‌ها با دارنده حساب است ؛مراقب باشید

24 خرداد 1401
 مسئولیت تراکنش‌ها با دارنده حساب است ؛مراقب باشید

به گزارش بانک اول به نقل از پایگاه خبری پلیس، اکثر قربانیان مفهوم قمار را با شرط‌بندی در سایت‌های مجازی یکی نمی‌دانند و از جرم بودن آن بی‌اطلاع هستند.

گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی نیز با مراجعه به برخی از اشخاص کم‌اطلاع از قوانین و مقررات و با جلب رضایت آنان از طریق پرداخت وجوهی ناچیز کارت‌بانکی آن‌ها را در اختیار گرفته و تمامی مراودات پولی خود را بابت معاملات نامشروع و غیرقانونی مثل قمار و شرط‌بندی را به‌حساب و اسم افتتاح کنندگان حساب انجام می‌دهند.


و این در حالی است که مسئولیت تمام تراکنش‌ها و مبادلاتی که از طریق حساب و کارت‌بانکی شهروندان انجام می‌شود بر عهده دارنده صاحب حساب است!

اخبار مرتبط
حداقل حقوق متاهلین در ناحیه شهری و مناطق غیرعملیاتی که در فروردین ۱۴۰۳، معادل ۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است که با مصوبه مجلس، به حداقل ۹ میلیون ۵۷۳ هزار تومان خواهد رسید.
با تصویب قوانین جدید مبنی بر الزام ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی به سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی، انتخاب نرم‌افزار مناسب برای این منظور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.
سازمان حج و زیارت اعلام کرده است که از میان ۸۲ هزار و ۵۰۰ زائر، فقط تعداد معدودی (حدود ۶ هزار و ۶۳۶ نفر) به علت فاقد حساب بودن در بانک‌های ملی و ملت، مبلغ بازگردانده‌شده را دریافت نکرده‌اند.
در این مرحله ۶۳ نفر در پانزده دستگاه اجرایی استان جذب خواهند شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی به نشانی hrtc.ir برای حضور در آزمون ثبت نام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها