یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

آخرین خبر از واکسیناسیون کارکنان بانکی

24 خرداد 1401
آخرین خبر از  واکسیناسیون کارکنان بانکی

به گزارش بانک اول محمدرضا جمشیدی - دبیر کانون بانک‌های خصوصی -  درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون کارکنان بانکی اظهار کرد: زمانی که رئیس جمهور اعلام کرد که بخش خصوصی و موسسات می‌توانند برای دریافت واکسن اقدام کنند، در دو نوبت و زمان‌های مختلف به سازمان غذا و دارو نامه زده شد تا واکسن توسط شرکت معرفی شده وارد شود، اما تاکنون این نامه بی‌پاسخ مانده است.

وی افزود: با توجه به اینکه میانگین جانباخته‌های کرونایی کارکنان بانکی بیشتر از میانگین جانباختگان در کل کشور است، مجدد تصمیم گرفته شد در این زمینه به وزیر بهداشت نامه ارسال شود. از سوی دیگر، درحالیکه جامعه پزشکی، رانندگان وسایل نقلیه عمومی، معلمان و... در اولویت واکسیناسیون قرار گرفته‌اند، تاکنون پرسنل بانکی با وجود فعالیت حتی در ایام تعطیل، در اولویت واکسیناسیون قرار نگرفته‌اند.

دبیر کانون بانک‌های خصوصی در ادامه بیان کرد که به وزارت بهداشت اعلام کردیم که با پول و سرمایه خودمان واکسن می‌خریم اما تاکنون پاسخی به این خواسته ما داده نشده است.

موضوع واکسیناسیون کارکنان بانکی از دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی نیز پیگیری شد که علیرضا قیطاسی در این باره اظهار کرد: با توجه به فوت بیش از ۲۶۰ نفر از کارکنان و مدیران بانکی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و خطر و تهدید ابتلای مردم و کارکنان در محیط بانک‌ها، مکاتبات زیادی با وزیر بهداشت و ستاد ملی کرونا برای واکسیناسیون این افراد انجام شده اما تاکنون پاسخی داده نشده است‌.

وی با اشاره به آخرین مکاتبات با مسئولان برای واکسیناسیون کارکنان بانکی، گفت: آخرین مکاتبه در این راستا نیز مربوط به ارسال نامه به معاون اقتصادی رئیس جمهور است که طبق پیگیری‌های صورت گرفته این نامه در حال طی کردن فرآیندهای اداری خود در وزارت بهداشت است و همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

ایسنا

اخبار مرتبط
در بخش سخت افزاری نیز استفاده دائمی از داده‌های تلفن همراه و همچنین اتصال مداوم بلوتوث گوشی به دستگاه‌هایی مانند ساعت یا هدفون می‌تواند دمای گوشی را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. فیلمبرداری یا فعال بودن مداوم دوربین گوشی نیز دیگر عاملی است که علاوه بر خالی کردن باتری گوشی می‌تواند دمای گوشی را به شدت بالا ببرد چرا که همزمان پردازنده و دوربین با یکدیگر فعالیت دارند و به این ترتیب دمای دستگاه به شدت افزایش پیدا می‌کند.
، شخصیت حقیقی یا حقوقی که برات را صادر می‌کند پرداخت مبلغی را در آینده به فردی دیگری ضمانت می‌دهد. با این تفاوت که مبلغ باید از سوی فرد دیگری که صادرکننده برات از او طلب دارد پرداخت شود.
وی تعیین الگوی مصرف برق هر منطقه را بر اساس قانون و با تاکید بر حفظ رفاه اجتماعی و فرصت‌های مدیریت مصرف ذکر و تصریح کرد: به طور معمول ٧٥ درصد مشترکان برق هر منطقه، نسبت به الگوی مصرف تعیین شده، برق کمتری مصرف می‌کنند.
به‌طور معمول، محققان پزشکی برای اثبات چیزی انتظارها رو بالا می‌برند سپس در دستیابی به آن شکست می‌خورند. آنان اغلب به‌سرعت به این نکته اشاره می‌کنند که A منجر به B می‌شود در حالی‌که به‌راستی ثابت نکرده‌اند، فقط اینکه، ارتباط آماری قوی بین A و B وجود دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها