چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 2024,May

اطلاعیه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در مورد تسهیلات ۷ میلیون تومانی

24 خرداد 1401
اطلاعیه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در مورد تسهیلات ۷ میلیون تومانی

به گزارش بانک اول، کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران از بازنشستگان متقاضی دریافت این وام خواست که طبق دستور بانک عمل کنند و در صورت تمایل به دریافت تسهیلات مذکور و پذیرش شرایط، ضوابط و مفاد قرارداد تسهیلات و فرم‌های پیوست مربوطه، عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۳۲ ارسال کنند؛ در غیر این صورت بانک طبق تکلیفی که برای درخواست‌دهنده‌ تهسیلات اعلام کرده، حداکثر تا ۴۸ ساعت انصراف از دریافت تسهیلات را تایید می‌کند./ ایلنا

اخبار مرتبط
پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایرتسهیلات، میزان حقوق و راستی آزمایی مدارک ارسالی و اعمال شرایط پیش گفته شده مورد بررسی و اولویت بندی قرار گرفته و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی در سامانه اعلام می‌شود.
مهرداد بذرپاش با یادآوری افزایش وام مسکن شهری به ۵۵۰ و روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد:‌ نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد است. وی با بیان این‌که سال گذشته تسهیلات بانکی در بافت فرسوده با ضعف روبه‌رو بود، ادامه داد:‌ تلاش می‌کنیم این تسهیلات با افزایش مواجه شود و در کنار تسهیلات شهرسازانه، تسهیلات مالی قرار بگیرد.
وی با اشاره به وجود دسته‌بندی در این تسهیلات افزود: سقف این تسهیلات مبلغ پنج میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای حقوقی، سه میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای صنفی و ۲ میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقیقی است. نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.
خانواده شهدا و مفقودالاثرها، جانبازان، آزادگان و رزمندگان می توانند از تسهیلات رفاهی دولت و سازمان های مربوطه بهره مند شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها