یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

تنها مرجع ارائه خدمات الکترونیک مالیاتی معرفی شد/ مراقب سوء‌استفاده‌ها باشید

24 خرداد 1401
تنها مرجع ارائه خدمات الکترونیک مالیاتی معرفی شد/ مراقب سوء‌استفاده‌ها باشید

به گزارش بانک اول، جواد انوری به نقل از هادی خانی، معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور تأکید کرد: تنها مرجع ارائه خدمات الکترونیک مالیاتی، پرتال یا درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور است.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه اخیراً مشاهده شده پیامک‌هایی با مضمون انجام تکالیف قانونی و یا برخی خدمات سازمان به مؤدیان ارسال شده، خاطرنشان کرد: منبع این پیامک‌ها، سامانه‌های متمرکز پیام کوتاه سازمان امور مالیاتی کشور نبوده و با توجه به حساسیت موضوع یا امکان بروز هرگونه سوء‌استفاده توسط افراد فرصت‌طلب، لازم است مؤدیان نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: تنها مرجع ارائه خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور، پرتال سازمان به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR و یا درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان به آدرس MY.TAX.GOV.IR بوده و همچنین سرشماره پیام کوتاه سازمان امور مالیاتی کشور، شماره ۵۰۰۰۵۱۵۲۶ و سر شماره پیام کوتاه اداره کل امور مالیاتی استان سمنان ۵۰۰۰۴۰۲۳۱۵۲۶ است./فارس

اخبار مرتبط
تفریح و سرگرمی علاوه بر تغییر روحیه ، باعث ریکاوری می شود تا کارها با انگیزه و دقت بیشتری انجام بپذیرد. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت حاصل می شود.
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها