یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط دریافت کارت 500 هزار تومانی سالمندان

24 خرداد 1401
شرایط دریافت کارت 500 هزار تومانی سالمندان

به گزارش بانک اول  ماه گذشته آئین‌نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند در شورای شهر تهران امروز در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند.

در قالب مصوبه دوستدار سالمند قرار بود کارت سالمندی ۵۰۰ هزار تومانی برای برخی از سالمندان پایتخت در نظر گرفته شود.

معاون شهردار تهران توضیحاتی درباره سرانجام ارائه کارت های منزلت به سالمندان پایتخت ارائه داد

جزئیات دریافت کارت های 500 هزار تومانی برای سالمندان پایتخت

محمدرضا جوادی یگانه، معاون شهردار تهران، درباره سرانجام ارائه کارت های ویژه به سالمندان پایتخت اظهارداشت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ارائه کارت های منزلت به همه سالمندان جهت حمایت از آنها در شهرداری مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: سازمان فاوای شهرداری درحال طراحی کارت های ویژه است ولی هنوز طراحی به سرانجام نرسیده و قرار است پس از طراحی از طریق سامانه تهران من مورد توجه قرار گیرد.

 معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: البته در حال حاضر تخفیف به سالمندان جهت استفاده از مراکز ورزشی شهرداری و تخفیف در ارائه کارت بلیت انجام شده ولی برای اینکه همه خدمات در قالب یک کارت تجمیع شود نهایی نشده است.

زمان دریافت کارت 500 هزار تومانی برای سالمندان

جوادی یگانه گفت: به احتمال زیاد این موضوع تا پایان تابستان نهایی و به سرانجام خواهد رسید.

گفتنی است؛ آیین نامه پرحاشیه از لایحه شهر دوستدار سالمند سوم خرداد امسال در شورای شهر تهران در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند. در قالب این مصوبه قرار است کارت هایی با اعتبار۵۰۰ هزار تومان برای سالمندان پایتخت در نظر گرفته شود.

 

اخبار مرتبط
کارگران به اشتباه تصور می‌کنند اگر از مرخصی استحقاقی استفاده نکنند، تعداد این روز‌ها ذخیره می‌شود. اما طبق قانون فقط ۹ روز در سال می‌توان مرخصی استحقاقی را ذخیره کرد و مابقی آن بدون پاداش سوخت می‌شود.
تفریح و سرگرمی علاوه بر تغییر روحیه ، باعث ریکاوری می شود تا کارها با انگیزه و دقت بیشتری انجام بپذیرد. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت حاصل می شود.
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها