یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

مناظره بانک سپه با کارکنان بانک‌های ادغامی لغو شد

24 خرداد 1401
مناظره بانک سپه با کارکنان بانک‌های ادغامی لغو شد

به گزارش بانک اول، تعداد بسیاری از کارکنان بانک‌های ادغامی با ثبت سوژه در فارس‌من به مشکلات خود از جمله مشخص نبودن حقوق و مزایا، سنوات، نوع قرارداد و بیمه و همچنین انتقاداتی به نحوه ادغام ۵ بانک کشور در بانک سپه کم شدن بهره‌وری نیروی انسانی داشته‌اند.


در پی ثبت این مطالبه و به جهت پیگیری طی گزارشی از انتقادات، درد دل‌ها و درخواست‌های این کارکنان به تاریخ ۵/۶ /۱۴۰۰ پرداخت که در پی آن جوابیه از بانک سپه ارسال شد.

بانک سپه در واکنش به گزارش مذکور درخواستی مبنی بر حضور و مناظره با کارکنان بانک‌های ادغامی داشت و فارس من سردبیران این سوژه را که همگی از کارکنان بانک های ادغامی بوده‌اند از سراسر کشور به خبرگزاری فارس دعوت کرده تا مستقیماً انتقادات و درخواست‌های خود را با بانک سپه مطرح نمایند اما متاسفانه در آخرین ساعات، نمایندگان بانک سپه از حضور در این میزگرد استنکاف کردند.

اخبار مرتبط
تفریح و سرگرمی علاوه بر تغییر روحیه ، باعث ریکاوری می شود تا کارها با انگیزه و دقت بیشتری انجام بپذیرد. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت حاصل می شود.
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها