دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط فروش جدید محصولات سایپا اعلام شد

24 خرداد 1401
شرایط فروش جدید محصولات سایپا اعلام شد

به گزارش بانک اول در طرح جدید فروش شرکت سایپا، ۵ محصول این خودروساز به بازار عرضه می‌شوند. در این طرح فروش اعلام شده است که دیگر بعضی محدودیت‌های گذشته در عرضه به صورت پیش فروش وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند فرایند راحت تری را در هنگام ثبت نام طی نمایند.

در این مرحله از فروش، مشتریان از ساعت ۱۰ صبح ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ به مدت ۲۴ ساعت می‌توانند به وبسایت فروش محصولات سایپا مراجعه کنند و در هنگام ثبت نام، پیش پرداخت اعلام شده را بپردازند.

در این طرح فروش دیگر محدودیت‌های ثبت نام و مراسم قرعه کشی وجود ندارد و در هنگام ثبت اطلاعات، امکان واریز وجه برای خریداران فراهم است.

در طرح فروش محصولات سایپا ویژه مرداد ۱۴۰۰ پنج مدل خودرو از جمله کوییک S، ساینا S، کوییک دنده ای، کوییک آر و وانت ۱۵۱ به صورت پیش فروش و با قیمت غیر قطعی عرضه می‌شوند.

زمان‌ تحویل خودروهای نامبرده دی ماه سال ۱۴۰۰ تا تیرماه سال ۱۴۰۱ است.

نوع خودرو مبلغ علی الحساب به تومان
کوئیک اس ۷۷۴۹۷۰۰۰
ساینا اس ۷۱۲۶۸۰۰۰
کوئیک دنده ای ۷۰۵۳۱۰۰۰
کوئیک دو رنگ ۷۴۷۰۸۰۰۰
وانت سایپا ۵۲۵۷۱۰۰۰

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
موتمنی تصریح کرد: کاهش قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی برآمده از افت قیمت دلار است و وقتی دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومان وارد شد این کاهش قیمت رخ داد و تا زمانی که ریزش قیمت دلار ادامه داشته باشد از آنجا که خودروی در ایران کالایی سرمایه‌ای است افت قیمت انواع خودرو هم ادامه خواهد داشت.
در این مصوبه آمده است: اعضای شورا به اتفاق آرا مصوب کردند که «خودرو‌های برقی از شمولیت دستورالعمل بازار خودرو‌های سواری مصوبه ۵۴۳ و اصلاحات بعدی آن خارج گردد.»
قیمت مندرج در جدول شماره یک‌، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کرده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.
پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین G و کوییک مدل جی ایکس اقدام نموده در تاریخ 1403/02/29پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها