یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر مهم مدیر ایران خودرو برای مشتریان تارا

24 خرداد 1401
خبر مهم مدیر ایران خودرو برای مشتریان تارا

به گزارش بانک اول این محصول با ایمنی بالا و چهار ستاره کیفیت به بازار عرضه خواهد شد، استاندارد تصادف عابر پیاده از جمله وجوه تمایز این خودرو نسبت به سایر محصولات موجود در بازار است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از توسعه محصولات دیگر از جمله وانت آریسان خبر داد و گفت: با تولید این خودرو کار در سایت ایران خودرو خراسان، بخشی از نیاز و مشکلات بازار رفع خواهد شد.

وی افزود: ‌رانا با گیربکس نیمه اتوماتیک را نیز امسال عرضه خواهیم کرد، با توجه به استقبال و نیاز بازار، گیربکس نیمه اتوماتیک بر روی سایر محصولات از جمله سمند نیز به کار خواهد رفت؛ سمند با گیربکس نیمه اتوماتیک شش سرعته از دیگر محصولاتی است که در آینده نزدیک به تولید خواهد رسید، تولید دنا با گیربکس شش سرعته دستی نیز به زودی آغاز خواهد شد.

 

مقیمی از رونمایی کراس اوور جدید مدرن ایران خودرو در پایان شهریورماه خبر داد و گفت: تولید این محصول نوید خوبی برای صنعت خودروسازی کشور است، محصولات جدید و توسعه یافته ایران خودرو با کیفیت و تنوع بالا و امکانات مدرن، مسیر بازارهای خارجی و صادراتی را هموار خواهند کرد.

وی در عین حال تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته در شرایط سخت تحریم و کرونا دستاوردهای قابل توجهی درپی داشته است که حاصل همت و تلاش مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو،‌ تعامل مناسب با وزارت صمت و سازمان ها و نهادهای مرتبط مانند گمرک و هواپیمایی است که همواره در شرایط سخت در کنار ما بوده اند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، وضعیت تحویل خودرو به مشتریان را بهتر از گذشته توصیف کرد و گفت: نه تنها کاهشی در عرضه خودرو به بازار نداشته ایم بلکه در سال جاری عرضه به بازار افزایش قابل توجهی یافته است.

اخبار مرتبط
شایان ذکر است که وجه مسدود شده در حساب وکالتی جهت ثبت‌نام اولیه، بایستی تا زمان اعلام نتایج قطعی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت‌نام‌کنندگان، در حساب مذکور مسدود باقی بماند؛ برداشت وجه از این حساب به منزله ابطال ثبت‌نام تلقی خواهد شد.
وییک تنها نسخه بهبود یافته پراید است و نه بیشتر! اگر سوار خودروهای اقتصادی سایپا شده باشید، کاملا با تجربه رانندگی کوییک آشنا خواهید بود. تجربه رانندگی با کوییک نیز گزینه خاصی ندارد که بتواند تفاوتی در حس رانندگی القا کند. فضای کابین به نسبت قابل قبول، فرمان نرم و کلاچ و گیربکس با عملکرد معمولی، از مزایای این خودرو به‌شمار می‌روند.
زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.
براساس اعلام گمرک، حقوق ورودی خودروی برقی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی معادل نیم واحد درصد و حقوق ورودی برقی برای سایر متقاضیان چهار واحد درصد تعیین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها