یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش محصولات چری با اقساط 60 ماهه + جدول شرایط

24 خرداد 1401
 فروش محصولات چری با اقساط 60 ماهه + جدول شرایط

به گزارش بانک اول برای شرایط فروش فوری محصولات تیگو و آریزو مرداد ۱۴۰۰ به صورت اقساطی، ۴ محصول برای فروش وجود دارد. شما برای خرید این خودروها حداقل باید ۴۰ درصد مبلغ را به صورت پیش پرداخت ارایه کنید. خودرو شما پس از ۳۰ روز کاری تحویل خواهد شد. باقی مانده ۶۰ درصد قیمت را می توانید تسهیلات بپردازید. شما می توانید بین اقساط ۱ تا ۵ ساله انتخاب کنید و باقی هزینه خودرو را ارایه کنید.

 

در این طرح ۲ خودرو سدان و ۲ خودرو SUV ارایه می شود. چری آریزو 5T با قیمت ۶۲۶ میلیون تومان لقب ارزان ترین و تیگو ۷ با قیمت ۹۹۱ میلیون تومان برای مرداد ۱۴۰۰ لقب گران ترنی خودرو این طرح را به خود اختصاص می دهند.

شرکت مدیران خودرو طرح جدید فروش محصولات چری را با اقساط ۶۰ ماهه ویژه مردادماه ۱۴۰۰ آغاز می‌نماید.

اخبار مرتبط
در حال حاضر اطلاعات ۵ خودروی برقی در سامانه جدید عرضه خودروهای برقی بارگذاری شده و طبق اطلاعیه منتشره، از امروز ثبت نام برای خرید این خودروها آغاز شده است.
فروش ام وی ام x33 کراس cvt از امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع می‌شود. شروع فروش راس ساعت ۱۳ و به صورت نقد و اقساط خواهد بود. قیمت علی الحساب:906,200,000 تومان قیمت غیر قطعی و علی الحساب تحویل ۴۵ روز کاری
افتتاح حساب وکالتی و مسدود کردن ۱۰۰ میلیون پول در حسابی به‌نام خودرو برقی، جزو اولین اقدامات لازم برای متقاضیان مدل‌های برقی است
فروش حواله خودروهای برقی در بازار از چند روز قبل استارت خورده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مصطفی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

انقدر گرون کردی که قسطش سود برات

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها