دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

تعطیلی چهار روزه خودروسازان

24 خرداد 1401
تعطیلی چهار روزه خودروسازان

به گزارش بانک اول شرکت‌های ایران خودرو و سایپا تولید خود را از سه شنبه هفته جاری تا روز جمعه متوقف می‌کنند. در پی این تصمیم، انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو نیز در نامه ای به اعضای خود، خواستار اعمال تمهیداتی مطابق با تصمیم خودروسازان شد.

در نامه انجمن قطعه سازان به شرکت‌های قطعه ساز آمده است:

احتراما به اطلاع می‌رساند پیرو مذاکرات صورت گرفته با مدیران عامل شرکت های ایران‌خودرو و سایپا در خصوص مدیریت تولید و تأمین قطعات طی تعطیلات پیش رو، مقرر شد تولید خودروسازان از ابتدای روز سه‌شنبه ۲۶ مرداد متوقف شود و در ابتدای روز شنبه 30 مردادماه مجددا آغاز شود.

 

لذا از همکاران عزیز قطعه‌ساز درخواست می‌شود، تمهیدات لازم را جهت ارسال قطعات مورد نیاز به ویژه قطعات خودروهای تارا و شاهین فراهم آورند.

 

بدیهی‌ است تصمیمات فوق‌الذکر در راستای همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا و جهت حفظ سلامت کارگران و شاغلان صنعت قطعه‌سازی و خودروسازی اخذ شده است.

 

انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودروی کشور آرزوی سلامتی برای همه ملت عزیزان ایران به ویژه فعالان و شاغلان صنعت قطعه‌سازی کشور را دارد./راهبردمعاصر

اخبار مرتبط
هونگچی E-QM5 با توان پیمایش 431 کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM5 پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.
پیکاپ تی۸ به سه روش اقساط و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و 697 میلیون تومان عرضه می‌شود. در روش اول با اقساط ۱۸ ماهه، نخست مبلغ 997,000,000 تومان به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. تسویه‌حساب به وسیله 6 فقره چک با فاصله سه‌ماهه هر یک به مبلغ 129,201,900 تومان صورت می‌گیرد.
مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۸:۳۰ روز عرضه خواهند داشت.
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود. در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها