یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

لینک ثبت نام ایران خودرو (فرصت پایانی)

24 خرداد 1401
لینک ثبت نام ایران خودرو (فرصت پایانی)

به گزارش بانک اول، ایران خودرو طرح پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل یکساله از شنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشته که امروز فرصت پایانی ثبت نام است. در طرح پیش فروش  شرکت ایران خودرو، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، سورن پلاس، راناپلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود. مشتریان نهایی برای ثبت‌نام و واریز وجه پس از انجام قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر تعیین خواهند شد.  مراسم قرعه کشی سه شنبه ۲۶ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

 

متقاضیان می‌توانند در زمان مقرر در بخشنامه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. لازم به ذکر است، از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، ایران خودرو ۱۵۷ هزار و ۱۴۳ دستگاه خودرو (افت ۱.۸ درصدی در هم‌سنجی با پارسال) تولید کرده است.

برای ثبت نام ایران خودرو اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

اخبار مرتبط
وییک تنها نسخه بهبود یافته پراید است و نه بیشتر! اگر سوار خودروهای اقتصادی سایپا شده باشید، کاملا با تجربه رانندگی کوییک آشنا خواهید بود. تجربه رانندگی با کوییک نیز گزینه خاصی ندارد که بتواند تفاوتی در حس رانندگی القا کند. فضای کابین به نسبت قابل قبول، فرمان نرم و کلاچ و گیربکس با عملکرد معمولی، از مزایای این خودرو به‌شمار می‌روند.
زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.
براساس اعلام گمرک، حقوق ورودی خودروی برقی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی معادل نیم واحد درصد و حقوق ورودی برقی برای سایر متقاضیان چهار واحد درصد تعیین شده است.
امکان واریز وجه خودرو شاهین G و کوییک مدل جی ایکس برای ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه فراهم شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها