شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی 31مرداد

24 خرداد 1401
 آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی 31مرداد

به گزارش بانک اول محسن محمدی پور گفت : مطابق قانون مالیات‏های مستقیم و به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا ، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری تااخر مردادماه تمدید شده و روز یکشنبه 31 مردادماه ، آخرین مهلت برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی خواهد بود.

وی افزود : براساس مصوبه مورد نظر ، موارد تعیین شده قانون مالیات‏های مستقیم جاری و یا مربوط به سال های گذشته که مهلت انقضای تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سررسید پرداخت مالیات آنها تا تاریخ 31 تیر 1400 بود تا اواخر مرداد مهلت دارند اظهار نامه های خود را ارائه دهند.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه برخورداری از هر نوع تسهیلات ، معافیت‌های مالیاتی و یا تشویق های قانونی ، منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است ، گفت : فعالان اقتصادی اظهار نامه های خود را به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مالیات به نشانی  WWW.INTAMEDIA.IR  ارسال و مالیات خود را پرداخت نمایند.

محسن محمدی پور تاکید کرد : چنانچه مؤدیان مالیاتی ، مالیات خود را پرداخت نکرده و اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر ارائه نکنند ، مشمول جرایم قانونی خواهند شد.

اخبار مرتبط
استعلام، فرایندی است که هدف آن افزایش دانش، برطرف کردن شک، یا حل مسئله باشد.
رئیس کل بانک مرکزی به دنبال انتشار غیرقانونی اطلاعات مالی موسسه مصاف در فضای مجازی، ضمن تاکید بر خلاف قانون بودن این اقدام نادرست از سوی هر فرد و جریانی، طی جلسه عصر پنج‎شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه دستور پیگیری فوری و بررسی ابعاد مختلف آنرا صادر کرد و گفت: اگر محرز شود ارسال اطلاعات مالی این موسسه از طرف شبکه بانکی بوده باشد با عاملان این اقدام غیرقانونی شدیدا برخورد خواهد شد.
دستمزد کار ساعتی سال ۱۴۰۳ برای هر ساعت کار عادی برابر با ۲۸۹.۶۷۴ ریال است. بر اساس اضافه کاری طبق قانون کار، حقوق هر ساعت اضافه کاری برابر ۱.۴ حقوق پایه محاسبه می‌شود. پس با توجه به حقوق ساعتی وزارت کار برای حقوق پایه، مبلغ ساعت اضافه کاری برابر با ۴۵۶.۲۳۷ ریال است.
متقاضیان با مراجعه به درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir می‌توانند نسبت به ثبت الکترونیکی درخواست اخذ مجوز‌های یادشده اقدام کنند. سید جلال سیدی مدیر اداره مجوزهای بانکی این بانک گفت: با ادغام، تجمیع و حذف برخی مجوزها، ۳۲ فقره از مجوزهای کسب و کار صادره توسط بانک‌مرکزی در زمینه شروع کسب و کار در چندین نوبت به تصویب هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار رسیده است و با آماده سازی زیرساخت‌های فنی لازم و برقراری ارتباط با سایر سازمان‌ها جهت تبادل الکترونیکی اطلاعات و استعلامات؛ در حال حاضر قابلی

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها