دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

هشدار سازمان هواپیمایی به زائران عتبات عالیات؛‌ مراقب کلاهبرداری آژانس‌های مسافرتی باشید

24 خرداد 1401
هشدار سازمان هواپیمایی به زائران عتبات عالیات؛‌ مراقب کلاهبرداری آژانس‌های مسافرتی باشید

به گزارش بانک اول محمدحسن ذیبخش اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و سفرهای عتبات عالیات، برخی آژانس‌های مسافرتی به بهانه این که ویزا تهیه می‌کنند اقدام به فروش بلیت پرواز عتبات عالیات به مردم می‌کنند.

وی ادامه داد: این آژانس‌ها با اعلام این که ویزا را در فرودگاه بغداد یا نجف به مسافران می دهند،‌ بلیت مسیرهای پروازهای را به مردم می‌فروشند.

وی تاکید کرد: متاسفانه مسافر پس از عزیمت،‌ در فرودگاه‌های مذکور کشور عراق سرگردان می‌ماند،‌چراکه هیچ ویزایی در کار نیست و در نهایت مسافر را برمی‌گردانند.

وی تصریح کرد: مسافر باید حتما ویزای خود را در ایران دریافت کند،‌ چراکه ویزای تقلبی زیاد شده و مردم باید از مراجع ذی‌ربط استعلامات مربوطه را دریافت کنند.

سخنگوی سامان هواپیمایی کشوری با تاکید بر برخورد با آژانس‌های متخلف،‌ اضافه کرد: زائران عزیز حتما از سفارت عراق و کنسولگری این کشور تاییدیه‌های لازم را دریافت کنند و پس از آن به عراق سفر کنند.

ذیبخش گفت: بنابراین مسافران حتما باید در داخل کشور ویزا را دریافت کنند، ضمن این‌که باید توجه داشته باشند که در فرودگاه‌های کشور عراق هیچ ویزایی صادر نمی‌شود./تسنیم

اخبار مرتبط
مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.
جوکار در ادامه افزود: از سوی دیگر در سیستم مالیاتی باید نظام تشویق و تنبیه وجود داشته باشد و مودیانی که در مناطق محروم فعالیت اقتصادی دارند مشمول معافیت‌های مالیاتی جذابی شوند تا سرمایه‌ها به مناطق محروم سوق داده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها