چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

نرخ ارز امروز ۲۸ مرداد/ دلار بدون تغییر ماند

24 خرداد 1401
نرخ ارز امروز ۲۸ مرداد/ دلار بدون تغییر ماند

به گزارش بانک اول بررسی نرخ ارز امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نشان می‌دهد که نرخ خرید و فروش دلار در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی روند ثابت داشته است.

 

نرخ خرید دلار امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۲۵ هزار و ۴۰۸ تومان و نرخ فروش دلار رقم ۲۵ هزار و ۹۲۱ تومان بوده است.

 

نرخ خرید یورو نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته رقم ۲۹ هزار و ۹۰۴ تومان بوده است و نرخ فروش یورو نیز رقم ۳۰ هزار و ۵۰۸ تومان را نشان می‌دهد.

 

اخبار مرتبط
شایعه کیفیت پایین سکه می‌تواند تلاش گروهی از فعالان بازار سکه، به‌خصوص آن‌هایی باشد که کار و کاسبی‌شان کساد شده وگرنه سکه‌های عرضه شده در حراج مرکز مبادله ارز و طلای ایران، همگی توسط بانک مرکزی ضرب شده‌اند و استاندارد عیار ۹۰۰ را رعایت می‌کنند.
این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی درباره این حراج در سایت مرکز مبادله ایران به آدرس www.ice.ir در دسترس قرار می گیرد.
بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.
با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به ۲۰ روز محدود شده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها