شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

چگونه برای دریافت خسارت ناشی از قطعی برق اقدام کنیم؟

24 خرداد 1401
چگونه برای دریافت خسارت ناشی از قطعی برق اقدام کنیم؟

به گزارش بانک اول عبدالامیر یاقوتی مدیرکل مدیریت مصرف برق و امور مشتریان شرکت توانیر، اظهار کرد: به دلیل قطعی و نوسان برقی که هفته های گذشته در برخی شهرهای کشور داشتیم، ممکن است تعدادی لوازم خانگی دچار خرابی یا سوختگی شده باشند که شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران برای جبران این خسارت ها تدبیری اندیشیده است.

وی افزود: مشترکانی که لوازم برقی خانگی آنها به دلیل نوسان برق دچار مشکل شده است، با مراجعه به سایت bime.tavanir.org.ir می توانند اقدام به اعلام خسارت و دریافت مبلغ کنند.

مدیرکل مدیریت مصرف برق و امور مشتریان شرکت توانیر بیان کرد: البته این فرآیند بایدها و نبایدهایی دارد یعنی اینکه یک فرد ممکن است اعلام خسارت کرده باشد اما کارشناسان شرکت توانیر خرابی دستگاه برقی را ناشی از نوسان یا قطعی برق منزل ندانند.

یاقوتی ادامه داد: کارشناسان شرکت توانیر برای تعیین خسارت وارد شده ابتدا مشاهده می کنند که در زمان خرابی لوازم برقی، آیا خطوط برقی آن ساختمان دچار نوسان یا قطعی برق دچار مشکل شده بوده یا خیر و در صورتی که در آن زمان هیچ اختلال برقی رخ نداده باشد، هیچ خسارتی به فرد واریز نمی شود.

وی تصریح کرد: به هر حال مشترکان در فرآیند تعیین خسارت اقدام به معرفی حساب بانکی خود و شماره شبای کارت بانکی خود می کنند و در صورت تایید کارشناسان، مبلغ به حساب آنها واریز می شود./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
اگر شورای نگهبان با مصوبه مجلس موافقت کند، روزهای غیرکاری هفته در کل کشور مثل شرایط فعلی تهران به دور روز افزایش پیدا می‌کند؛ خانوارها وقت بیشتری برای دورهم بودن دارند، آرزومندان خواب در صبح روز جمعه به مراد دلشان می‌رسند و از این به بعد احتمالاً آرزوی خواب در صبح روز یکشنبه را خواهند داشت! فعالان اقتصادی نیز با افزایش مطابقت تعطیلات هفتگی کشور با جهان می‌توانند بیشتر و بهتر به تجارت و امور اقتصادی بپردازند.
در سال‌جاری دریافت لاستیک دولتی با کمی تغییرات همراه بوده و برای دریافت این محصول باید مدارکی مانند برگ سبزخودرو، کارت ماشین و کارت ملی صاحب خودرو را داشته باشیم و به نشانی اینترنتی kala.ntsw.ir مراجعه کنیم.
به نظر می‌رسد که تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در اقتصاد بی‌تاثیر نبود. این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: البته در ایام کرونا ثابت شد که خیلی از شاخ و برگ‌های دولت زیادی است و می‌توان خیلی از کارها را به راحتی پیش برد. رشیدی‌کوچی در خصوص اینکه چه کسانی مخالف تعطیلی شنبه‌ها بودند، گفت: آن طیفی که خیلی تلاش می‌کردند تا شنبه تعطیل نشود، برخی از دوستان جبهه پایداری بودند و همچنین عزیزانی که نگاهشان به دولت خیلی نزدیک است. به نظر می‌رسید که نگاه دولت تعطیلی پنج‌شنبه بود.
در لایحه جدید دولت، تبصره ۱ ماده ۷ قانون کار به این شکل اصلاح شده که در کلیه مشاغل – چه مستمر و چه غیرمستمر- حداکثر مدت قرارداد موقت ۵ سال است و بعد از ۵ سال اگر کارگر همچنان در آن شغل که فرقی نمی‌کند مستمر باشد یا غیرمستمر، اشتغال داشته باشد، قرارداد او به قرارداد کار دائم تبدیل می‌شود. طبیعی‌ست که بازهم اگر کارگاه تعطیل شود یا کار خاتمه یابد، قرارداد قابل خاتمه یافتن است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها