شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

مرحله بیست و یکم فروش فوق العاده ایران خودرو

24 خرداد 1401
مرحله بیست و یکم فروش فوق العاده ایران خودرو

به گزارش بانک اول با اتمام تعطیلات ایام عزاداری دهه اول محرم، با توجه اطلاعاتی که به دست ما رسیده است مرحله جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در شهریور ماه به زودی و طی هفته دوم شهریور ماه برگزار می گردد.

همانند دوره های قبل، خودروهایی مانند دنا پلاس توربو اتوماتیک، رانا پلاس و … باتوجه به تمامی محدودیت های قبلی و به شیوه قرعه کشی به متقاضیان واگذار می گردد. 

 

در شیوه فروش فوق العاده خودروها با قیمت قطعی و زمان تحویل حداکثر ۹۰ روزه به متقاضیان واگذار می گردد. قرعه کشی نیز با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی پس از اتمام زمان ثبت نام برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط
وقتی که جمع نمره‌ های منفی گواهینامه فرد به ۲۰ برسد، گواهینامه باطل می شود. در نتیحه اطلاع از مجازات نمره منفی گواهینامه اهمیت به سزایی دارد چرا که این امر به روش های مختلفی صورت می گیرد. حال ممکن است که برای عده ای از اشخاص این سوال مطرح شود که از کجا بفهمیم گواهینامه باطل شده که پاسخ آن به شرح زیر می باشد:
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها