یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

متقاضیان تعویض پلاک تا رفع مشکل تحمل کنند

24 خرداد 1401
متقاضیان تعویض پلاک تا رفع مشکل تحمل کنند

به گزارش بانک اول به نقل از اقتصادنیوز سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا افزود: با توجه به حجم تراکم در سیستم نوبت دهی تعویض پلاک متقاضیان بایستی تحمل کنند تا وضعیت به روال عادی برگردد.
وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا باید مراکز تعویض پلاک در شهر‌های قرمز و نارنجی تعطیل باشد، اما با رایزنی با وزرات کشور و ستاد ملی کرونا مراکز با تمام پرسنل، اما با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی در حال فعالیت هستند.
هادیانفر گفت: با توجه به تعطیلی‌ها در یک ماه و نیم گذشته تعداد متقاضیان برای تعویض پلاک افزایش یافت و انباشت متقاضیان را شاهد هستیم.
رئیس پلیس راهور ناجا افزود:در حال حاضر فعالیت مراکز را ۳ ساعت در روز افزایش داده ایم، اما مراکز با تمام پرسنل و با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی در حال فعالیت هستند که اگر خارج از مصوبه ستاد ملی کرونا عمل کنیم عواقب قضایی در پی دارد.
وی گفت: به هر صورت شاهد افزایش متقاضیان برای تعویض پلاک هستیم که متاسفانه بیشتر متقاضیان دلال‌ها و بنگاه داران خودرو هستند که در ده روز آینده قرار شد مالیات سالیانه خودرو و مالیات نقل و انتقال را برای هر سری تعویض پلاک دریافت کنیم که این موجب کاهش مراجعات خواهد شد.
هادیانفر افزود: سیستم نوبت دهی تعویض پلاک نیز از کشوری به استانی تبدیل شد و هر شهروند بایستی در شهر خود نسبت به تعویض پلاک اقدام کند که این موضوع باعث می‌شود که بار فشار از سیستم مراکز تعویض پلاک پایتخت برداشته شود.

اخبار مرتبط
شایان ذکر است که وجه مسدود شده در حساب وکالتی جهت ثبت‌نام اولیه، بایستی تا زمان اعلام نتایج قطعی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت‌نام‌کنندگان، در حساب مذکور مسدود باقی بماند؛ برداشت وجه از این حساب به منزله ابطال ثبت‌نام تلقی خواهد شد.
وییک تنها نسخه بهبود یافته پراید است و نه بیشتر! اگر سوار خودروهای اقتصادی سایپا شده باشید، کاملا با تجربه رانندگی کوییک آشنا خواهید بود. تجربه رانندگی با کوییک نیز گزینه خاصی ندارد که بتواند تفاوتی در حس رانندگی القا کند. فضای کابین به نسبت قابل قبول، فرمان نرم و کلاچ و گیربکس با عملکرد معمولی، از مزایای این خودرو به‌شمار می‌روند.
زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.
براساس اعلام گمرک، حقوق ورودی خودروی برقی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی معادل نیم واحد درصد و حقوق ورودی برقی برای سایر متقاضیان چهار واحد درصد تعیین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها