یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد پس از 12 سال

24 خرداد 1401
بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد پس از 12 سال

به گزارش بانک اول به نقل از ورزش 3 در حالی که در چند روز گذشته شایعاتی در مورد پیوستن این ستاره پرتغالی به منچسترسیتی شنیده می‌شد، در چرخشی ناگهانی و ساعاتی پس از اینکه مکس آلگری جدایی او را از یوونتوس تایید کرد، باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی اعلام کرد که رونالدو بعد از 12 سال به الدترافورد بازخواهد گشت. این باشگاه با انتشار عکس زیر در صفحات اجتماعی‌اش نوشت:" به خانه خوش آمدی!"

 

بازگشت رونالدو به منچستر

رونالدو امروز برای آخرین بار کونتیناسا را ​​ترک کرد؛ او به هم تیمی های خود اطلاع داد که به بازی در یوونتوس ادامه نخواهد داد و گفته می شد ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، در حال مذاکره با منچستریونایتد برای بازگشت احتمالی به اولدترافورد است؛ اتفاقی که رونالدو حتی در زمان بازی در رئال مادرید هم بارها از احتمال آن سخن گفته بود.

پیوستن کریستین رونالدو به منچستر یونایتد

این انتقال در حالی رخ داد که اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد، نیز امروز فاش کرد شیاطین سرخ آماده هستند تا به رونالدو در ترک تورین کمک کرده و راهی برای جدایی از بیانکونری پیش پای او قرار دهند.

سولسشر در نشست خبری بازی با وولوز و در مورد رونالدو گفت: "ابتدا بگویم که فکر نمی کردم رونالدو یوونتوس را ترک کند. اگر او به دنبال تیمی دیگر است، می داند که ما اینجا منتظر او هستیم. برای من رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و باهم ارتباط مختصری هم داشته ایم. می دانم که برونو فرناندز نیز با وی ارتباط خوبی دارد و روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد او منتشر شده است.

حضور رونالدو در منچستر یونایتد

باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. او اسطوره منچستریونایتد است و من این شانس را داشته ام تا هم با او بازی کنم و هم مربی اش باشم. باید ببینیم چه خواهد شد."

رونالدو اولین بار در سال 2003 از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و در طول 5 فصل حضور در این باشگاه توانست قهرمانی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ را تجربه کند و همچنین در سال 2008 برای اولین بار برنده توپ طلا شد. او در سال 2009 با انتقالی 94 میلیون یورویی که او را به گران‌ترین بازیکن دنیا تبدیل کرد، راهی رئال مادرید شد و اکنون بعد از 12 سال به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

اخبار مرتبط
عبدالله اسفندیاری رئیس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اظهار کرد: بر اساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.
شایان ذکر است که ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار جهت بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.
ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حُسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر 50 درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.
سقف خرید روزانه از طریق درستگاه های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است. علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات