ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

توضیحات مهم نوبخت در مورد فوق العاده ویژه معلمان

24 خرداد 1401
توضیحات مهم  نوبخت در مورد فوق العاده ویژه معلمان

به گزارش بانک اول همانطور که معلمان محترم استحضار دارند، طبق مصوبه اسفند سال ۹۵ هیات وزیران همه دستگاه‌های اجرایی که از افزایش تا ۵۰ درصدی امتیازات مواد ۶۵، ۶۶ و ۶۸ فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری استفاده نکرده بودند، می‌توانستند نهایتا با مجوز سازمان برنامه و بودجه از این افزایش استفاده نمایند و این سازمان در اسفند ۹۸ مجوز لازم را صادر نمود و همه دستگاه‌ها از این افزایش به ویژه ۵۰ درصد بند ۱۰ ماده ۶۸ برخوردار شدند. 

اما آموزش و پرورش آن را با کسر افزایش‌های اعمال شده رتبه‌بندی به طور ناقص اجرا نمود که با مجوز سازمان یکبار آن را در سال۹۹ ترمیم نمود و چون ظرفیت قانونی هنوز وجود داشت، مقرر شد، مجددا تا سقف ۲۱ و ۲۷ در صد آن را تکمیل نمایند و با استفاده از ظرفیت بند (ط) ماده ۲۸ قانون الحاق، تامین اعتبار آن تکمیل گردد. لذا این اقدام نه صرفا در روز‌های پایانی دولت دوازدهم مطرح شد؛ بلکه از اواخر سال ۹۸ که مورد مطالبه معلمان محترم بوده و یکبار در سال ۹۹ ترمیم و تکمیل ان در سال ۱۴۰۰ انجام یافت. 

 

لذا نه تنها معلمان محترم شایسته چنین افزایشی بوده بلکه از نظر قانونی هم مجوز لازم برای اجرا ان وجود دارد. اینجانب به اراده دولت محترم سیزدهم در خدمت به کارمندان محترم به ویژه فرهنگیان شریف و استیفای قانونی انها اعتماد دارم و برداشتم این است که سوظنی پیش آمده است؛ لذا توصیه می‌نمایم به طور منطقی و با استدلال در جلساتی با مسولین ذیربط این مطالبه مورد مداقه و مشکل حل شود.

اخبار مرتبط
بنابراین براساس این بند قانونی، کارگران مشمول قانون کار در تمام تعطیلات رسمی کشور، تعطیل هستند و از آنجاییکه چهارشنبه دوم خرداد، تعطیل رسمی اعلام شده، تمام کارگران مشمول تعطیلی این روز می‌شوند.
در حال حاضر امکان فنی تمدید و توسعه مجوزها در درگاه ملی مجوزها وجود دارد اما به دلیل عدم هماهنگی از سوی برخی مراجع صدور در تکمیل زیرساختهای فنی امکان تمدید مجوز برای صاحبان آنها وجود ندارد به همین دلیل مقرر شد اعتبار مجوزهای الکترونیکی تمدید شود.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌ها را می‌توان دروازه‌ای برای تعامل و ارائه خدمات به مشتریان در زمینه‌های مختلف بانکی دانست. این مراکز با بهره‌گیری از کارشناسان و کانال‌های ارتباطی مختلف، به مشتریان در موارد بسیاری مانند مسدود کردن کارت بانکی، نحوه شکایت از کلاهبرداری اینترنتی و تمدید کارت بانکی غیر حضوری کمک می‌کنند.
شورای نگهبان برای انتخاب خانه های خالی کشور شروطی را اعمال نموده است از این شروط می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها