پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

تخفیف 40 میلیونی شاسی بلند های ایران خودرو

24 خرداد 1401
تخفیف 40 میلیونی شاسی بلند های ایران خودرو

به گزارش بانک اول ایران خودرو دیزل در طرح فروش نقدی شهریور ۱۴۰۰ خود، دو خودرو را برای فروش عرضه کرده است. یکی پیکاب فوتون دیزل و دیگری پیکاب فوتون بنزینی.

بر اساس اعلام ایران خودرو، فروش نقدی این دو خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل دو تا چهار ماهه است و متقاضیان می‌توانند خودروهای خود را آبان و دی ماه سال جاری تحویل بگیرند.

 

تخفیف ۴۰ میلیونی ایران خودرو

بر اساس این اطلاعیه قیمت پیکاب فوتون دیزلی ۸۵۸ میلیون تومان است. اما ایران خودرو دیزل این خودرو را با تخفیف ۳۰ میلیون تومانی عرضه کرده است. بر این اساس قیمت نهایی فوتون تونلند دیزل در این طرح ۸۲۸ میلیون تومان است.

همچنین مدل بنزینی پیکاب هم در این طرح عرضه شده است. قیمت پیکاب فوتون بنزینی در این طرح ۸۰۷ میلیون تومان است. اما این شرکت قرار است این خودرو را با تحفیف ۴۰میلیون تومانی به متقاضیان بدهد. بر این اساس قیمت قطعی فوتون تونلند بنزینی ۷۶۷ میلیون تومان است.

قیمت این دو خودرو در این طرح به صورت قطعی است و متقاضیان قرار نیست موقع تحویل خودروی خود مبلغ دیگری را پرداخت کنند.

 

 

ثبت‌نام این دو خودرو، از ۱۰شهریور ماه آغاز شده است و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد.

 

شرایط خرید پیکاب دو کابین

متقاضیان برای خرید دو مدل خودروی پیکاب ایران خودرو دیزل می‌توانند به آدرس esale.ikd.ir. مراجعه کنند بر اساس اطلاعات سایت خرید اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل، پیش‌پرداخت خرید پیکاب بنزینی ۳۳۰ میلیون تومان است. چندین روش برای پرداخت باقیمانده قیمت این خودرو وجود دارد. اما در همه روش‌ها متقاضی باید بسته به طرح پرداخت، دو مبلغ ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت کند و مابقی پول خودرو در قالب اقساط پرداخت می‌شود.

برای خرید پیکاب دیزلی هم پیش‌پرداخت اولیه مبلغ ۳۲۵ میلیون تومان است و باقیمانده مبلغ در قالب اقساط پرداخت می‌شود.

تجارت نیوز

اخبار مرتبط
رئیس مرکز شماره گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالیانه خودروهای گذرموقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یکساله و یا به صورت تمام وقت برای تردد خودروهای گذرموقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی اعلام کرده است. این قوانین محدودیت‌های بیشتری را برای رانندگان جدید ایجاد می‌کند. همچنین بازه سنی مورد نیاز برای دریافت گواهینامه پایه یک افزایش یافته است. خوشبختانه همچنان عدم نیاز به کارت پایان خدمت برای دریافت گواهینامه آقایان پابرجاست؛ موضوعی که در گذشته یکی از چالش‌های دریافت گواهینامه رانندگی محسوب می‌شد.
سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سل گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.
قیمت ساینا S استاندارد ۸۵ گانه در کارخانه ۳۳۵ میلیون است، اما محصول جدید سایپا که از اوایل امسال پا به بازار گذاشته، توسط فروشنده‌ها به‌طور متوسط ۴۳۵ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها