جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوری محصولات سایپا معین شد + جزئیات

24 خرداد 1401
اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوری محصولات سایپا معین شد + جزئیات

به گزارش بانک اول، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 4محصول سایپا در سال 1400 شامل کوییک دنده ای، کوییک.آر، کوییک.اس و ساینا.اس  با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده سایپا 298 هزار و 947 نفر شرکت کردند که  293 هزار و 305 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 18 هزار و 500 خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد 37 هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح 4 هزار و 800 دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این 3 هزار و 500 دستگاه کوییک.اس، 6 هزار و 200 دستگاه کوییک دنده ای و 4 هزار دستگاه کوییک.آر عرضه می شود.

 

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امروز دو‌شنبه 15 شهریور ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

 

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
اگر شما هم مدام در ذهنتان تکرار می‌کنید که چرا من پولدار نمیشم یا چرا هرچه تلاش می کنم پولدار نمی شوم ، لازم است با بعضی از قوانین ثروتمندشدن آشنا شوید. رعایت این قوانین می‌تواند شما را به ثروت و قدرت برساند و نیازی نیست تا برای ثروتمند شدن حتما خانواده‌ای متمول داشته باشید.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها