شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

نتایج قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده سایپا اعلام شد + فهرست برندگان

24 خرداد 1401
نتایج قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده سایپا اعلام شد + فهرست برندگان

به گزارش بانک اول پس از اتمام زمان ثبت نام فروش فوق العاده محصولات شرکت سایپا، قرعه کشی با حضور نهاد‌های نظارتی انجام شد.


در این مرحله ۴ محصول کوئیک، کوئیک R، کوئیک S و ساینا S با موعد تحویل ۹۰ روزه و با محدودیت‌هایی مانند سند در رهن، محدودیت گذشت ۴۸ ماه از آخرین ثبت نام و یا تحویل خودرو و … به مشتریان واگذار می‌گردد.

 

در طرح فروش فوق العاده سایپا ۲۹۸ هزار و ۹۴۷ نفر شرکت کردند که ۲۹۳ هزار و ۳۰۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

 

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو است.

 

در این طرح ۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو ساینا. اس، ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک. اس، ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه کوییک دنده‌ای و ۴ هزار دستگاه کوییک. آر عرضه می‌شود.

 

مشاهده نتایج  قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده سایپا امروز ۱۵ شهریورماه  

اخبار مرتبط
برنامه فروش‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت بوده و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش قیمت نمی‌شود. در صورت تغییر نرخ الزامات قانونی تا زمان فاکتور پرداخت ما به‌التفاوت بر عهده خریدار خواهد بود.
فراخوان‌های مربوط به ایمنی زمانی اتفاق می‌افتند که هر یک از اجزای خودرو معیوب بوده و ایمنی خودرو را به خطر می‌اندازد. مسائل مربوط به ایمنی ممکن است در خودروهایی با تجهیزات، طراحی یا سازنده مشابه رخ دهد.
متقاضيان فوق مي‌توانند طي مدت 10 روز يا تا زمان تكميل ظرفيت با مراجعه به سايت فروش اينترنتي به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واريز وجه اقدام نمايند. زمان فعال‌سازي اين بخشنامه بر روي سايت esale.ikco.ir بعد از ارسال پيامك از سوي ايران‌خودرو خواهد بود.
بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به مشکلات چندماه گذشته دریافت لاستیک خودرو در بازار گفت: با راه اندازی سامانه پیش ثبت نام توزیع اینترنتی لاستیک خودرو و افزایش عرضه برخی اندازه های پرمصرف، این بازار به زودی به ثبات و آرامش خواهد رسید. وی افزود: افراد قبل از مراجعه به فروشگاه ها برای خرید لاستیک به قیمت مصوب می توانند اطلاعات خود را در kala.ntsw.ir ثب کنند و در فروشگاه با ارئه کد به فروشنده کالای خود را دریافت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها