پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان واریز یارانه نقدی شهریور ۱۴۰۰+ تعداد اقساط باقیمانده وام یک میلیونی

24 خرداد 1401
زمان واریز یارانه نقدی شهریور ۱۴۰۰+ تعداد اقساط باقیمانده وام یک میلیونی

به گزارش بانک اول، یارانه نقدی شهریور ماه ساعت ۲۴ شنبه واریز و پانزدهمین قسط از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی مرحله اول وام کرونا از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده اند کسر خواهد شد.


سازمان هدفمندسازی یارانه ها با صدور اعلامیه ای اعلام کرد یکصد و بیست و هفتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به شهریور ماه سال جاری روز شنبه مورخ 20/06/1400 راس ساعت 24:00 پرداخت خواهد شد.

یارانه پرداختی شهریور ماه سال 1400 مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر 45500 تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

 

همچنین براساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی های انجام شده قبلی، این ماه پانزدهمین قسط از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی مرحله اول وام کرونا از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده اند کسر خواهد شد./تسنیم

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها