یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

نتایج نهایی آزمون استخدامی برای ۵ سازمان کشوری اعلام شد

24 خرداد 1401
نتایج نهایی آزمون استخدامی برای ۵ سازمان کشوری اعلام شد

به گزارش بانک اول، نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان قضایی نیروهای مسلح، سازمان ملی استاندارد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سیستان و بلوچستان شامل دستگاه‌های اجرایی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، اداره کل انتقال خون و اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان اعلام شد.

به دنبال انتشار اطلاعیه های ۱۱ بهمن سال ۱۳۹۹، ۲۳ و ۲۵ فروردین، اول، ۱۹ و ۲۳ تیر و ۲۳ مردادماه ۱۴۰۰ نتایج نهایی ۵ دستگاه اجرایی در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور که در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه ۱۳۹۹ برگزار شد، در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

این نتایج مربوط به سازمان انتقال خون ایران، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان قضایی نیروهای مسلح، سازمان ملی استاندارد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سیستان و بلوچستان شامل دستگاه‌های اجرایی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل انتقال خون استان سیستان و بلوچستان و اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان است.

متقاضیان آزمون استخدامی در این دستگاه ها می توانند با مراجعه به سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

متقاضیان هریک از این دستگاه‌های اجرایی پس از دریافت نتیجه آزمون، لازم است برای اقدامات بعدی از روز دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ به سایت اطلاع رسانی دستگاه موردنظر مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام کنند.

نتایج نهایی آزمون سایر دستگاه های اجرایی کشور در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور متعاقباً اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط
نمایندگان مجلس سقف معافیت مالیاتی برای اشخاص غیرتجاری را تعیین کردند.
در راستای عرضه‌ی «اوراق مالی اسلامی دولتی» توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت) در تواترهای هفتگی، مرحله اول حراج اوراق مرابحه عام در سال 1403 برای فروش به بانک‌ها، موسسات اعتباری غیربانکی و نهادهای مالی موضوع بند (21) ماده (1) قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ایران، در روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه 1403 برگزار می‌گردد.
در بخش سخت افزاری نیز استفاده دائمی از داده‌های تلفن همراه و همچنین اتصال مداوم بلوتوث گوشی به دستگاه‌هایی مانند ساعت یا هدفون می‌تواند دمای گوشی را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. فیلمبرداری یا فعال بودن مداوم دوربین گوشی نیز دیگر عاملی است که علاوه بر خالی کردن باتری گوشی می‌تواند دمای گوشی را به شدت بالا ببرد چرا که همزمان پردازنده و دوربین با یکدیگر فعالیت دارند و به این ترتیب دمای دستگاه به شدت افزایش پیدا می‌کند.
، شخصیت حقیقی یا حقوقی که برات را صادر می‌کند پرداخت مبلغی را در آینده به فردی دیگری ضمانت می‌دهد. با این تفاوت که مبلغ باید از سوی فرد دیگری که صادرکننده برات از او طلب دارد پرداخت شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها