پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

نحوه پیش ثبت نام زائران برای شرکت در پیاده روی اربعین ۱۴۰۰+تصاویر

24 خرداد 1401
نحوه پیش ثبت نام زائران برای شرکت در پیاده روی اربعین ۱۴۰۰+تصاویر

به گزارش بانک اول، هموطنانی که قصد سفر به کشور عراق و حضور در مراسم اربعین امسال را دارند باید به سایت سماح مراجعه کنند و اقدامات زیر را انجام دهند.

صفحه ورودثبت نام

متقاضی ضمن مطالعه نکات مربوطه و قبول شرایط با وارد کردن عبارت امنیتی و کلیک بر روی گزینه شروع ثبت نام وارد صفحه ثبت نام می‌شود. همچنین در ادامه شماره تلفن همراه خود را برای تایید وارد کنید.

مرحله ثبت اطلاعات

در این مرحله باید اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام به صورت صحیح وارد کنید، ضمن اینکه ثبت اعضای گروه در همین مرحله و بعد از ثبت سرگروه صورت خواهد گرفت و پس از ثبت کلیه اعضای گروه بر روی گزینه ثبت و اضافه به لیست کلیک کنید.

پس از ثبت اطلاعات تمام اعضای گروه و ثبت اطلاعات تکمیلی دکمه ثبت و ادامه فرآیند را کلیک کنید تا به صفحه تایید اطلاعات و پرداخت هزینه هدایت شوید.

پس از پرداخت وجه و کلیک گزینه تکمیل فرآیند خرید به صفحه سامانه سماح بازگشته و اطلاعات پرداخت کد پیگیری، کد رهگیری و ... را مشاهده کنید.

در پایین صفحه گزینه‌های چاپ رسید ثبت نام و کارت زایر قرار دارد؛ لذا باید آن‌ها را چاپ کرده و در طول سفر همراه خود داشته باشید. همچنین گزینه ثبت اطلاعات تکمیلی نیز در پایین این صفحه وجود دارد و در صورت تمایل آن را نیز تکمیل کنید.

پیگیری وضعیت و ویرایش

برای پیگیری وضعیت ویرایش ثبت نام باید از صفحه اول و قسمت ویرایش و پیگیری با ثبت کد ملی سرگروه و شماره شناسنامه وارد شوید و در ادامه برای ویرایش اطلاعات حتماً کد رهگیری ثبت نام را باید در اختیار داشته باشید.

اخبار مرتبط
چپ دست بودن تفاوت های زیادی را در زندگی این افراد که چیزی حدود ۱۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهند ، به وجود می آورد و امری اکتسابی و انتخابی نیست. خصوصیات منفی و مثبت فراوانی را به چپ دست ها اختصاص می دهند و بسیاری آنها را باهوش تر از بقیه می دانند.
برای دانستن سقف انتقال وجه اینترنتی (خرید اینترنتی) باید بدانید انتقال وجه در آن از دو طریق انجام می‌شود؛ رمز دوم پویا و دستگاه‌ رمز ‌ساز (که به آن توکن می‌گویند). سقف خرید از طریق رمز دوم پویا در سال 1403، 200 میلیون تومان و دستگاه توکن ۳۰۰ میلیون تومان (امکان افزایش تا 500 میلیون تومان) است.
وی با اشاره به این که طرح سراسری باانرژی از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اجرا خواهد شد، گفت: مشترکان تجاری و خانگی می‌توانند با کاهش مصرف برق به‌صورت هفتگی طی ۲۱ هفته اجرای این پویش، امتیاز دریافت کرده و از جوایز متعدد و ارزنده پیش‌بینی‌شده در این پویش بهره‌مند شوند.
سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه وزارت آموزش‌وپرورش کسری مزمن معلم دارد ادامه داد: با توجه به اینکه حداقل ۷۲ هزار معلم ماده ۲۸ را استخدام می‌کنیم اما نیاز واقعی حدود سه برابر این تعداد است که دو برابر باقی مانده(کسری معلم) از طریق جذب شاغلان، بازنشستگان و اضافه تدریس معلمان صورت می گیرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها