دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

جرائم رانندگی را از طریق سایت راهور ۱۲۰ پرداخت کنید

24 خرداد 1401
جرائم رانندگی را از طریق سایت راهور ۱۲۰ پرداخت کنید

به گزارش بانک اول سرهنگ عین‌الله جهانی اظهار کرد: شماره حسابی که برای پرداخت جریمه‌های تخلفات رانندگی در نظر گرفته شده، شماره حساب خزانه است بانک‌های مسئول مکلف اند بعد از اینکه پول را دریافت کردند به حساب خزانه واریز کنند.

وی ادامه داد: درگاه‌هایی همچون سایت راهور ۱۲۰ و یا استفاده از‌ ای تی ام بانک‌ها بهترین و امن‌ترین راه پرداخت جرائم هستند و سریع هم کار انجام می‌شود، اما برخی شرکت‌های خصوصی یک سری اپلیکیشن‌هایی بارگذاری کرده اند که نوعی درآمدزایی است و تنها هدفشان خدمت به مردم نیست.

سرهنگ جهانی گفت:تحت هیچ شرایطی قبض های جریمه و خلافی خودرو را با سامانه های متفرقه پرداخت نکنید.یکی از اشکالات این درگاه ها این است که مبالغ پرداختی را بلافاصله به خزانه بانک مرکزی منتقل نمی کنند و مدتی در حساب ها یا خط اعتباری خود نگه می دارند.

وی گفت:با این اقدام، افراد باوجود اینکه مبلغ جریمه را پرداخت کرده اند، اما این پرداخت در عمل ثبت نشده و دچار تاخیر می شود.

وی تصریح کرد: مردم عزیز تحت هیچ شرایطی جریمه‌ها را از طریق ایگونه اپلیکیشن‌ها پرداخت نکنند همچنین ما به بسیاری از بانک‌ها تذکر داده ایم که چرا جرائم دریافت شده را بیش از ۲۴ ساعت پیش خود نگه می دارند.

باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
درک این عادت‌ها اهمیت سواد مالی را روشن می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را به هر کسی که به دنبال بهبود رفاه اقتصادی خود است ارائه می‌دهد.
كشورهای جديدی مانند كانادا، نيوزيلند، استراليا كه ۱۵۰ سال پيش وضعيت قابل توجهی نداشتند، اكنون كشورهایی توسعه‌يافته و ثروتمند هستند. تفاوت در رفتارهایی است كه در طول سال‌ها فرهنگ و دانش نام گرفته است. وقتی كه رفتارهای مردم كشورهای پيشرفته و ثروتمند را تحليل می‌كنيم، متوجه می‌شويم كه اكثريت غالب آنها از اصول زير در زندگی خود پيروی می‌كنند:
طرح اصلاح قانون کار به صورت لایحه و همچنین بحث ضرورت ارتقای امنیت شغلی با اصلاح ماده هفتم این قانون پس از اظهارنظر مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ایشان با کارگران، به یکی از موضوعات مدنظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدل شده است.
مرخصی یکی از حقوق مهم کارگران و کارمندان است که به آنها اجازه می‌دهد تا در طول سال کاری خود برای مدتی مشخص از کار خود دور شوند و به استراحت و یا انجام امور شخصی خود بپردازند. محاسبه مرخصی استفاده نشده کار به دو روش کلی قابل‌انجام است که در این مقاله به شرح آنها پرداخته شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها