دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

برگ سبز خودرو معتبر است

24 خرداد 1401
برگ سبز خودرو معتبر است

به گزارش بانک اول حجت الاسلام حسن نوروزی، اظهار داشت: حکم و رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری برای ما فصل الخطاب است و دادستان کل کشور به صراحت گفته که برگ سبز خودرو معتبر است بنابراین نباید مردم را اذیت کرد و سخنان ایشان برای ما قابل قبول است.

 

نمایند مردم رباط کریم تاکید کرد: مدعی العمومی سخن او فصل الخطاب است و رای دیوان عدالت حاکم بر بخش نامه و آیین نامه هاست و به طرفداری از ملت و قانون باید تمکین کنیم.

 

وی افزود: کمیسیون قضایی به عنوان ناظر بر دفترخانه‌ها نیز باید کار خودشان را انجام دهند و باید در شرایط حساس مردم را کمک کنیم، مردم نگران نباشد برگ سبز معتبر است چرا که رای و هیات عمومی دیوان را داریم.

 

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شواری اسلامی تصریح کرد: اگر فردی خودروی خود را در شهرستان فروخته و نیاز به وکالت نامه دارد و دفترخانه‌ها از ارائه آن خودداری کنند، مردم به کمیسیون اصل ۹۰ گزارش آن را اعلام کنند.

نوروزی افزود: همانگونه که دادستان کل کشور حجت الاسلام منتظری اخطار دادن باید طبق قانون دفترخانه‌ها عمل کنند، تاکید می‌کنم برای انتقال اسناد همان برگه سبز کافی است که به راهور مراجعه کنند و نیاز مراجعه به دفترخانه وجود ندارد، اما چنانچه فردی بخواهد اقدام قوی داشته باشد به اختیار خود به دفترخانه مراجعه کند.

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شواری اسلامی تاکید کرد: مجلس و قوه قضائیه و نیروی انتظامی همه اعلام کردند که برگه سبز معتبر و هرگونه تغییر، تعویض پلاک. به وسیله برگه سبز معتبر و مردم نگران نباشد./

اخبار مرتبط
هیات وزیران مصوبه مجاز بودن وزارت صمت نسبت به ثبت سفارش ۲۰۰۰ اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از ۵ سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی را ابلاغ کرد.
سازمان حمایت اعلام کرد: براساس تبصره ۲ ماده ۴ «عرضه کننده حق واگذاری یا استفاده از خودروی مسترد شده را پیش از رفع عیب ندارد خودروی مزبور پس از رفع عیب و نقص قبلی و با اعلام صریح عیوب مزبور در اسناد واگذاری مجاز می باشد.»
هونگچی E-QM5 با توان پیمایش 431 کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM5 پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.
پیکاپ تی۸ به سه روش اقساط و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و 697 میلیون تومان عرضه می‌شود. در روش اول با اقساط ۱۸ ماهه، نخست مبلغ 997,000,000 تومان به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. تسویه‌حساب به وسیله 6 فقره چک با فاصله سه‌ماهه هر یک به مبلغ 129,201,900 تومان صورت می‌گیرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها