یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

رکود حریف قیمت‌ها در بازار خودرو نشد/ پژو پارس به ۲۸۰ میلیون تومان رسید

24 خرداد 1401
رکود حریف قیمت‌ها در بازار خودرو نشد/ پژو پارس به ۲۸۰ میلیون تومان رسید

به گزارش بانک اول خودروهای پراید در ۲۴ ساعت گذشته از نوسانات قیمتی در امان بودند به طوری که پراید ۱۱۱ در این مدت بر روی قیمت ۱۵۵ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۳۱ نیز پس از آنکه در روز گذشته یک میلیون تومان گران شد و ۱۴۰ میلیون تومان قیمت خورد امروز نوسان قیمتی را تجربه نکرده است و پراید ۱۳۲ و ۱۵۱ نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب بر روی قیمت های ۱۳۴ و ۱۴۹ میلیون تومان ثابت مانده اند.

در حالی که خودروهای گروه پراید کاملا از نوسانات قیمتی در امان ماندند اما در ۲۴ ساعت گذشته برخی از خودرو های گروه پژو گران شدند؛ پژو پارس ساده مدل ۱۳۹۹ از ۲۵۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۶۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۷ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است و پژو ۵۰۸‏، GT لاین نیز در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت ۶.۴۵ درصدی را تجربه کرده است و در حال حاضر یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای تیبا اما امروز ثبات قیمت برقرار بود به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ در ۲۴ ساعت گذشته بر روی قیمت ۱۵۹ میلیون تومان ثابت بوده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت بر روی قیمت ۱۵۹ میلیون تومان ثابت بوده است و تیبا صندوقدار مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت بر روی قیمت ۱۴۲ میلیون تومان ثابت بوده است.

در بین خودروهای گروه دنا اما در حالی که اکثر خودروهای این گروه امروز از نوسانات قیمتی در امان بوده اند اما دنا پلاس دنده ای ساده در ۲۴ ساعت گذشته .۲۷ درصد گران شده است و در حال حاضر ۳۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای مونتاژ نیز نوسانات قیمتی در ۲۴ ساعت گذشته به حداقل رسیده است و خودرو سوزوکی گراند ویتارا در این مدت بر روی قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان ثابت مانده است؛ با این وجود خودرو سیتروئن سی ۳ در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۹۴۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

 

رکود حریف قیمت‌ها در بازار خودرو نشد/ پژو پارس به ۲۸۰ میلیون تومان رسید

خبرانلاین

اخبار مرتبط
اولین عرضه خودرو‌های وارداتی در سال ۱۴۰۳ قرار است روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت آغاز شود.
هنگامی که کاربر با کارت سوخت غیرفعال‌شده برای سوخت‌گیری مراجعه می‌کند، با کد خطای ۲۵ روبه‌رو خواهد شد. این کد هنگامی به کاربر نمایش داده می‌شود که کارت سوخت او از نظر فیزیکی مشکل پیدا کرده یا آن‌که غیرفعال شده باشد. نمایش این کد به معنای عدم امکان استفاده از کارت سوخت است. در این حالت باید برای صدور کارت سوخت جدید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.
بررسی مشخصات فنی بررسی سایپا کوییک متقاضیان ثبت نام کوییک GX-L و GXR-L باید کل مبلغ یعنی حوالی ۳۷۹ میلیون تومان را یکجا پرداخت کنند. موعد تحویل سایپا برای کوییک نیز ۹۰ روزه است. اما شاهین و ساینا در قالب طرح پیش فروش سایپا عرضه شدند که متقاضیان باید حدود نصف مبلغ را پرداخت کنند و مابقی را طبق قیمت روز کارخانه سایپا در موعد تحویل بپردازند.
شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها