چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش ثبت نام برای پیاده روی اربعین در سامانه سماح متوقف شد

24 خرداد 1401
پیش ثبت نام برای پیاده روی اربعین در سامانه سماح متوقف شد

به گزارش بانک اول، کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:" به اطلاع مشتاقان زیارت اربعین حسینی (ع) می‌رساند، نظر به استقبال چشمگیر زایرین معزز و با توجه به ظرفیت تخصیص یافته، ثبت نام از متقاضیان جدید از ساعت ۲۱ مورخ ۱۴۰۰،۶،۲۳ لغایت ساعت ۱۳ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰،۶،۲۴ به منظور انجام مراحل ثبت نام قطعی افرادی که در مرحله اول پیش ثبت نام شرکت کرده و توسط وزارت بهداشت و درمان تزریق دو دوز واکسن کرونای آن‌ها مور تایید قرار گرفته است، متوقف می‌گردد.

شایان ذکر است متقاضیان محترمی که فرآیند پیش ثبت نام خود را انجام داده اند، می‌بایست با توجه به ضیق وقت تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰،۶،۲۴ با مراجعه به قسمت "پیگیری وضعیت و ویرایش"، نسبت به تکمیل ثبت نام، پرداخت هزینه‌های مربوطه و تحویل گذرنامه به دفتر زیارتی منتخب، اقدام نمایند. بدیهی است عدم تکمیل فرایند ثبت نام به منزله انصراف تلقی گردیده و اولویت ثبت نام ایشان به سایر افراد تعلق خواهد گرفت."

اخبار مرتبط
همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، اعتماد به نفس نقش بزرگی در زندگی دارد. از این رو، پرورش آن به نفع شماست. اما مانند هر چیزی، اگر می خواهید اعتماد به نفس داشته باشید، باید برای آن تلاش کنید. انفعال را کنار بگذارید، قاطع باشید. مطمئناً، فوراً به دست نمی‌آید، به زودی، عادات اعتماد به نفس بخشی از شما خواهد شد. و هنگامی که به آن نقطه رسیدید (و خواهید رسید)، غیرقابل توقف خواهید بود.
در حال حاضر، ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش این طرح قرار دارند. تعداد بانک ‌های این طرح در حال افزایش است و به زودی تمامی بانک ‌های کشور به آن ملحق خواهند شد. طرح «کهربا» تحولی نوین در نظام پرداخت کشور است که می‌ تواند به نفع مصرف‌کنندگان و فعالان اقتصادی باشد.هشدار; کارت بانکی افرادی که در این ۶ بانک حساب دارند مسدود خواهد شد
برای خرید اموال متروکه از اموال تملیکی باید براساس شیوه‌نامه‌ای که در سال ۱۳۹۸ منتشر شده است اقدام شود.
موحدی بک نظر با بیان اینکه دلالان، سفته‌بازان و سودجویان بازارهایی مثل ملک، خودرو، رمزارز و ارز و سکه، باید از مالیات بر عایدی سرمایه بترسند، حتما هم باید بترسند گفت: مردم عادی نباید از این قانون بترسند، چون در طرح مالیات بر عایدی سرمایه، چهار قلم دارایی یعنی املاک با انواع کاربری و سرقفلی، خودرو، سکه و طلا و جواهرات و همچنین رمزارزها در نظر گرفته شده‌اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها