پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ۳ محصول ایران خودرو امروز ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام شد + فهرست برندگان

24 خرداد 1401
 نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ۳ محصول ایران خودرو امروز ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام شد + فهرست برندگان

به گزارش بانک اول،پس از اتمام زمان ثبت نام فروش فوق العاده مرحله بیست و دوم محصولات شرکت ایران خودرو، قرعه کشی سه محصول پر متقاضی با حضور نهاد‌های نظارتی انجام شد.نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده مرحله بیست و دوم ایران خودرو ویژه شهریور ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان، از یکشنبه، ۲۱ شهریور بیست و دومین مرحله از فروش فوق‌العاده خود را به مدت ۳ روز آغاز کرد و شب گذشته ثبت نام این مرحله به پایان رسید. و قرعه کشی امروز انجام شد.

در این طرح ۳ محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پارس TU ۵ و پارس بنزینی با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه عرضه شده است.

این مرحله از فروش فوق‌العاده، به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده همچنان اجرا شد.

نتایج در پروفایل مشتریان قابل مشاهده است.

مشاهده نتایج برندگان قرعه‌کشی سه محصول طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو امروز ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰

اخبار مرتبط
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حسن محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این قرعه کشی برای این نیست که اونهایی که ماشین ندارند به اسمشون در بیاد برای اونهایی هست که 2تا ماشینشون بشه3تاماشین از این دست افراد زیاد بودند که ماشین داشتن نوشتن به اسمشون در اومده

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها