دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

سقف وام مسکن 2 برابر شد + جدول کامل تفکیکی مبالغ وام و مبلغ اقساط

24 خرداد 1401
 سقف وام مسکن 2 برابر شد + جدول کامل تفکیکی مبالغ وام و مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول سقف وام خرید مسکن در تهران و سایر شهرها ۲ برابر شد. براساس مصوبه شورای پول و اعتبار، مبلغ «وام ترکیبی» مسکن - مجموع وام خرید و وام جعاله- از محل اوراق در تهران، برای دریافت انفرادی به ۲۸۰میلیون و برای زوجین (۲فقره) به ۴۸۰میلیون تومان افزایش یافت.

 

اخبار مرتبط
افراد حقیقی و حقوقی که مایل به دریافت وام ۵۰۰ میلیونی و ۳ میلیارد تومانی بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری بدون دسته چک داشته باشند. مدت سپرده گذاری و میانگین حساب متقاضی دست کم شش ماه گذشته باشد تا بتواند برای این تسهیلات درخواست بدهند. افراد نیازمند معرفی ضامن رسمی هستند.
ثبت نام وام بازنشستگان کشوری به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست. در ادامه به مراحل نحوه ثبت نام وام بازنشستگان کشوری خواهیم پرداخت.
به گفته مقام مسئول بانک مرکزی از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر ( حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد شده‌اند.
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها