جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

تمدید مهلت ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا آذر‌‌ماه

24 خرداد 1401
 تمدید مهلت ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا آذر‌‌ماه

به گزارش بانک اول پروانه اصلانی با اشاره به پایان مهلت ثبت نام متقاضیان برای دریافت تسیهلات ودیعه مسکن، بیان کرد: مهلت قبلی ثبت مستاجران در سامانه وزارت راه و شهرسازی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن تا پایان شهریور‌ بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام مستاجران در سامانه تسیهلات ودیعه مسکن گفت: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام، وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد تمدید مجدد زمان ثبت‌نام را به ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا ارائه داد.

*مهلت ثبت نام تسیهلات ودیعه مسکن تا آذرماه تمدید می‌شود

مدیرکل د‌فتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی افزود: این پیشنهاد در کارگروه مرتبط ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد‌ در جلسه آتی این ستاد تمدید مهلت ثبت نام مستاجران در سامانه تسیهلات ودیعه مسکن وزارت راه و شهرسازی تصویب شود.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی امکان ثبت نام تا چه تاریخی را برای مستاجران فراهم می‌کند؟ گفت: بر اساس جزئیات پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، مهلت تمدید ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه مسکن تا  آذر 1400 در نظر گرفته شده است.

اصلانی با اشاره به آمار ثبت‌نام مردم در سامانه تسهیلات ودیعه مسکن گفت: بنابر آخرین آمار تاکنون 1 میلیون و 200 هزار نفر متقاضی ثبت‌نام‌ کرده‌اند و بر این اساس حدود 340 هزار متقاضی مدارک خود را بارگذاری و 17 هزار نفر تسهیلات ودیعه مسکن را دریافت کرده‌اند.

فارس

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها