جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

قرعه کشی 4 محصول فروش فوق العاده سایپا/ اعلام فهرست برندگان فردا

24 خرداد 1401
 قرعه کشی 4 محصول فروش فوق العاده سایپا/ اعلام فهرست برندگان فردا

به گزارش بانک اول قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۴محصول سایپا کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک.اس و ساینا.اس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا ۱۷۸ هزار و ۱۲۵ نفر شرکت کردند که  ۱۷۳ هزار و ۹۶۱ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۱ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۲۲ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

 

در این طرح هزار دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این هزار دستگاه کوییک.اس، پنج هزار دستگاه کوییک با گیربکس معمولی و چهار هزار دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی و رینگ آلومینیومی عرضه می شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا -جمعه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت هشت  صبح روز شنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
اگر شما هم مدام در ذهنتان تکرار می‌کنید که چرا من پولدار نمیشم یا چرا هرچه تلاش می کنم پولدار نمی شوم ، لازم است با بعضی از قوانین ثروتمندشدن آشنا شوید. رعایت این قوانین می‌تواند شما را به ثروت و قدرت برساند و نیازی نیست تا برای ثروتمند شدن حتما خانواده‌ای متمول داشته باشید.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها