شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

5 استان کشور که بیشترین دستگاه کارتخوان را دارند

24 خرداد 1401
5 استان کشور که بیشترین دستگاه کارتخوان را دارند

به نقل از باشگاه خبرنگاران، دستگاه کارتخوان، یک دستگاه پرکاربرد است که شما می‌توانید آن را در فروشگاه‌ها، ادارات و مغازه‌های مختلفی ببینید. همه ما در طول شبانه روز ممکن است بارها با دستگاه‌های کارتخوان کار کرده باشیم یا ممکن است این دستگاه‌ها را در محل کار خود داشته باشیم. با روی کار آمدن دستگاه‌های کارتخوان یا پوز، این روزها میزان حمل و نقل و استفاده از پول نقد به حداقل رسیده است. به خصوص انجام پرداخت‌هایی که به مقدار زیادی پول نقد نیاز ندارند، با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان ممکن است.

جدیدترین آمار شاپرک خبر از کاهش تعداد دستگاه‌های کارتخوان در تیر و مرداد 1400 در شهر تهران و اصفهان می‌دهد.

 براساس جدیدترین آمار شاپرک، تعداد دستگاه‌های کارتخوان شهر تهران، به میزان ۰.۱۷ درصد و شهر اصفهان، ۰.۳۱ درصد در تیر و مرداد ۱۴۰۰ کاهش پیدا کردند.

تعداد کارتخوان

اخبار مرتبط
نرخ فروش این ارز برابر با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران است که با کارمزد پنج درصد معادل ریالی پرداخت می شود.
میانه حقوق دریافتی در بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲ تا حدود ۶ درصد از تورم پیشی گرفت ولی حداقل حقوق کارکنان دولت در این سال دو درصد و حداقل حقوق وزارت کار ۵ درصد از تورم عقب‌تر بوده است
در هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌هایی درباره تغییر مصوبه دستمزد 1403 مطرح شد و رسانه‌ها از احتمال تغییر مصوبه و افزایش مبلغ کمک هزینه مسکن خبر دادند. این پیش‌فرض‌ها به دنبال این ماجرا مطرح شد که برخی نمایندگان کارگری اعلام کرده بودند به جلسه‌ای به ریاست معاونت روابط کار وزارت کار دعوت شده‌اند. نمایندگان کارگران در شورای عالی کار از احتمال افزایش حق مسکن و افزایش سایر سطوح مزدی سخن می‌گفتند.
علاقه مندان برای آگاهی از برنامه‌ها، رویدادها و طرح‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، می‌توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه‌های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۹۰۰۷۷۱-۰۲۱ تا ۴ تماس حاصل کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: