جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

مدیرعامل بهمن موتور: عرضه چهار محصول جدید از سوی بهمن موتور

24 خرداد 1401
مدیرعامل بهمن موتور: عرضه چهار محصول جدید از سوی بهمن موتور

به گزارش بانک اول مدیر عامل بهمن موتور همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی در توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت گفت: استانداردسازی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش با بالاترین معیارها در حال اجرا می باشد و تمایز بهمن علاوه بر کیفیت تولیدات ارائه خدمات ممتاز در تعمیرگاه مرکزی و شبکه نمایندگی های استانی است.   

 

ضرابیان در مورد افزایش قیمت خودرو فیدلیتی تشریح کرد که این افزایش ناشی از هزینه‌های حمل و نقل بین المللی در دنیا است که از ابتدای سال جاری با کاهش بحران کرونا در کشورهای صنعتی و افزایش تقاضای حمل و نقل اتفاق افتاد و کمبود کانتینر حمل بار در جهان باعث شده که خطوط کشتیرانی های داخلی و خارجی افزایش سنگین در قیمت حمل و نقل اعمال کنند. این افزایش بیش از۱۰۰ درصد در هزینه حمل و نقل از بنادر اصلی چین صورت پذیرفته است. 

مدیرعامل بهمن موتور ادامه داد که هزینه حمل یک کانتینر از مبدا بنادر اصلی چین به بنادر ایران تا قبل از این افزایش قیمت ها، حدود 3800 دلار برای کانتینر 40 فوتHQ بوده که هم اکنون به بیش از 8800 دلار افزایش یافته است، در واقع افزایش قیمت فیدلیتی فقط به دلیل بالارفتن هزینه حمل نقل بین المللی است و تغییرات این هزینه در قیمت اعلامی فعلی به ناچار لحاظ شده است. مانند همیشه شرکت بهمن موتور در تلاش است تا به منصفانه ترین قیمت، خودروهای خود را عرضه کند./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
بررسی مشخصات فنی بررسی سایپا کوییک متقاضیان ثبت نام کوییک GX-L و GXR-L باید کل مبلغ یعنی حوالی ۳۷۹ میلیون تومان را یکجا پرداخت کنند. موعد تحویل سایپا برای کوییک نیز ۹۰ روزه است. اما شاهین و ساینا در قالب طرح پیش فروش سایپا عرضه شدند که متقاضیان باید حدود نصف مبلغ را پرداخت کنند و مابقی را طبق قیمت روز کارخانه سایپا در موعد تحویل بپردازند.
شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.
رئیس مرکز شماره گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالیانه خودروهای گذرموقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یکساله و یا به صورت تمام وقت برای تردد خودروهای گذرموقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی اعلام کرده است. این قوانین محدودیت‌های بیشتری را برای رانندگان جدید ایجاد می‌کند. همچنین بازه سنی مورد نیاز برای دریافت گواهینامه پایه یک افزایش یافته است. خوشبختانه همچنان عدم نیاز به کارت پایان خدمت برای دریافت گواهینامه آقایان پابرجاست؛ موضوعی که در گذشته یکی از چالش‌های دریافت گواهینامه رانندگی محسوب می‌شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها