شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

فـروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو اعلام شد + جدول

24 خرداد 1401
 فـروش  فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو اعلام شد + جدول

به گزارش بانک اول بر اساس اعلام ایران خودرو طرح فـروش فوق العاده (۳ مــاهــه) محصولات این شرکت مطابــق جدول ذیل از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ شروع و تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام ایران خودرو طرح فـروش فوق العاده (۳ مــاهــه) محصولات این شرکت مطابــق جدول ذیل از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ شروع و تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ ادامه خواهد داشت.

 

فروش-خودرو

اخبار مرتبط
حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا با اشاره به تعلل وزارت صنعت، معدن و تجارت در ابلاغ آئین نامه واردات خودروهای کارکرده، بیان کرد: از نگاه بنده تعلل در ابلاغ آئین نامه واردات خودروهای کارکرده بهانه‌ای است که اجرای این قانون به تعویق بیفتد.
جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی طبق استعلام از نمایشگاهداران و دفاتر فروش خودرو تهران امروز شنبه 22 اردیبهشت 1403 منتشر شد.
هنگامی که به فروشگاه مراجعه می‌کنید کد پیش ثبت نام را به همراه داشته باشید در صورتی که به این کد دسترسی نداشتید مجدداً اطلاعات ناوگان را در همین سامانه وارد کرده و کد پیش ثبت نام خود را ملاحظه کنید. کد پیش ثبت نام فقط جهت تسریع در انجام استعلامات و فرآیند خرید تایر سواری صادر می‌شود و عرضه تایر توسط فروشگاه منوط به وجود تایر در زمان مراجعه متقاضی است. با مراجعه به بخش فروشگاه‌ها در منوی سامانه از لیست فروشگاه‌هایی که به تازگی تایر خریداری کرده‌اند اطلاع پیدا کنید.
شرایط طرح فروش نقد و اقساط 2 محصول کرمان موتور در اردیبهشت 1403 اعلام شد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها