ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

کارت اعتباری یارانه به چه کسانی پرداخت می‌ شود؟

24 خرداد 1401
کارت اعتباری یارانه به چه کسانی پرداخت می‌ شود؟

 

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: افراد کم درآمد در اولویت دریافت کارت اعتباری هستند. چنانچه قرار شد به افراد دیگر هم پرداخت شود در دو سطح انجام می‌شود.

اخبار مرتبط
برای ایجاد هر نوع مغازه‌ای به دریافت جواز کسب نیاز داریم. طبق قانون هر شخصی (اعم از حقیقی یا حقوقی) که بدون دریافت جواز کسب شروع به فعالیت کند مرتکب تخلف شده است. قانون برای این دسته از افراد مجازات درنظر گرفته است.
درصورتی‌که مشتری فوت کند برای دسترسی به صندوق امانات، وراث باید مراحل انحصار وراثت را طی کنند و تا آن زمان امکان دسترسی به صندوق را نخواهند داشت. وراث و یا وکیل انتخابی آن‌ها با دارا بودن حکم انحصار وراثت می‌توانند به بانک مراجعه کنند و با حضور نمایندگان بانک و تنظیم صورت‌جلسه محتویات صندوق را دریافت کنند. تمام این‌ها به معنی مدت‌زمان طولانی دوندگی است.
طبق قانون، مهلت اعلام واقعه ولادت و دریافت شناسنامه حداکثر ۱۵ روز از تولد نوزاد است و بر اساس توصیه‌های سازمان ثبت احوال و از آنجایی که پس از صدور شناسنامه تغییر نام به سادگی امکان پذیر نیست، مناسب است در هنگام نامگذاری همه جوانب به ویژه رعایت فرهنگ اسلامی، ایرانی و شخصیت آینده کودک خود را مد نظر قرار دهند.
رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها