یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

تسهیلات ۲ میلیارد ریالی مسکن در راه است

24 خرداد 1401
تسهیلات ۲ میلیارد ریالی مسکن در راه است

به گزارش بانک اول «اکبر نیکزاد» در حاشیه سفر به مازندران و بازدید از روستاهای استان اظهار داشت: تسهیلات ساخت مسکن روستایی به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت و با دستور مستقیم رئیس جمهور تا ۱۰ روز دیگر امضا و ابلاغ می‌شود.

او  با بیان اینکه تسهیلات مسکن روستایی برای هر واحد هم اکنون یک میلیارد ریال است، گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی و همچنین افزایش قیمت تمام شده مسکن، این میزان تسهیلات کفاف کمک هزینه ساخت مسکن روستایی را نمی‌دهد و افزایش آن ضرورت داشت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هدف از ساخت مسکن در روستاها، ثبت جمعیت و جلوگیری از مهاجرت است، یادآور شد: روستاییان‌، تولیدگر بخش کشاورزی هستند که دست دولت را می‌گیرند و پس ضرورت دارد تا به وضعیت آنها رسیدگی شود.

وی  مسکن را جزء اولویت‌های زندگی بیان و تصریح کرد: البته در برخی روستاها، بومیان با مشکل زمین مواجه هستند و نیاز است تا با حفظ کاربری کشاورزی، به کاربری مسکونی روستائیان فکر ویژه‌ای شود.

  تسنیم

اخبار مرتبط
در عین حال تمامی دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز نیک همانند سایر حسابهای قرض الحسنه پس انداز، تا پایان مهلت جشنواره یعنی پایان خردادماه ۱۴۰۳ می توانند در قرعه کشی ۱۰۰۱ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی شرکت کنند.
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها