یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۲

24 خرداد 1401
 قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۲

به گزارش بانک اول بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا  ۲۶,۳۷۱ (بیست و شش هزارو سیصد و هفتاد و یک تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۹۰۳ (بیست و شش و هزار و نهصد و سه تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۳۴۰ (سی هزار و سیصد و چهل  تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰,۹۵۳ (سی هزار و نهصد و پنجاه و سه تومان) است.

رشد 5 هزار واحدی بورس امروز/ سبزپوشی شاخص ها در آغاز معاملات

به گزارش  اقتصادنیوز ، شاخص کل  بورس تهران در پنجمین روز هفته در شروع معاملات امروز بازار سبزپوش شد و با رشد 5200 واحدی در ارتفاع یک میلیون و  381 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 2300 واحدی،  368 هزار و 957   واحد را ثبت کرد.

فرابورس نیز سبزپوش شد و به 19 هزار و 600 واحد رسید./اقتصادنیوز

اخبار مرتبط
ازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
روز گذشته سازمان حج و زیارت خبر داد ارز مسافرتی برای زائران حج تمتع از امروز ۲۳ اردیبهشت ماه تا سقف ۵۰۰ دلار در شعبه منتخب بانک ملی در سراسر کشور عرضه می‌شود.
این حراج از ساعت 12 الی 16 امروز یک‌شنبه در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. حراج بیست‌وپنجم‌ در دو بخش عمده و خرد برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند حداکثر 25 شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.
وی در پیش‌بینی از آینده بازار طلا و سکه نیز گفت: پیش‌بینی قیمت طلا سخت است اما تجربه نشان داده همین مسیر کنونی ادامه داشته باشد از طرف دیگر رخداد سیاسی خاصی در عرصه جهانی به وجود نیاید می‌توان قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با اندکی کاهش یا افزایش را برای هر گرم طلا ببینیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها